انحراف مینی بوس از مسیر اصلی یک مصدوم بر جای گذاشت

پرذشین خودرو: فرمانده آتش نشانی ایستگاه 90 گفت:برخورد شدید یک دستگاه مینی بوس با دیواره حاشیه بزرگراه آزادگان، مصدومیت راننده این وسیله نقلیه را به همراه داشت.

به گزارش پرشین خودرو،  بهنام خدابنده لو فرمانده آتش نشانی ایستگاه 90 با اعلام حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 90 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 19:09 عصر روز گذشته به بزرگراه آزادگان(مسیر شرق به غرب)، زیر پل فداییان اسلام اعزام شدند.

بهنام خدابنده لو فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گفت: یك دستگاه مینی بوس در حال حرکت در مسیر کندرو بزرگراه بود که به علتی نامعلوم از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با جدول کنار بزرگراه با دیواره حاشیه بزرگراه نیز برخورد کرده و متوقف شد.

وی با بیان اینکه بروز این حادثه موجب نشتی شدید گازوییل از باک این وسیله نقلیه شد، ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بود که راننده 40 ساله مینی بوس دچار مصدومیت شده و با کمک شهروندان از اتاقک وسیله نقلیه خارج شد.

فرمانده آتش نشانی ایستگاه 90 افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ جریان برق مینی بوس را قطع کردند و پس از رفع نشتی گازوییل، راننده مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

خدابنده لو در پایان گفت: آتش نشانان گازوییل جاری شده بر روی سطح بزرگراه را شستشو دادند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

کد خبر 73941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha