آغازبهره برداری از ترمینال سلام تا پایان سال جاری

پرشین خودرو: نویدی گفت: با فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در ترمینال سلام از اسفند سال ۹۵ تاکنون پایان امسال بهره برداری از این ترمینال آغاز شود.

به گزارش  پرشین خودرو، محمود نویدی مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به برخی خبرها مبنی بر لغو قرارداد فرانسوی‌ها با ایران برای توسعه یکی از ترمینال‌های شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: همزمان با لغو این تفاهم نامه برای ساخت و تکمیل ترمینال دو فراخوانی به صورت عمومی برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی داده شد.

مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه از جمله شروط منعقده در تفاهم نامه با فرانسوی‌ها اثبات توانایی این کشور برای تزریق پول به این پروژه بوده است افزود: نهایتا بعد از ۷ ماه در طی نامه‌ای اعلام کردیم که مطابق با شرایط منعقده این تفاهم نامه ملغی و دیگر ادامه ندارد.

وی ادامه داد: با اشاره به برگزاری گردهمایی برای جذب سرمایه گذار برای تکمیل و ساخت ترمنیال ایرانشهر، گفت: سال گذشته این گردهمایی با حضور ۴۸ شرکت داخلی و خارجی برگزار شد و در حال حاضر به بررسی شرایط این شرکت ها مشغول هستیم تا از بین این شرکت ها ۵ شرکت واجد شرایط و توانمند تر را برگزینیم.

نویدی همچنین از بهسازی و بهینه سازی ترمینال موجود در شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: افزایش فضای این ترمینال و همچنین بهترکردن شرایط آن از جمله اقدامات در دست اجرا است.

همکاری بنیاد مستضعفان برای تکمیل ترمینال سلام

وی همچنین با اشاره به قرارداد منعقده شهر فرودگاهی با بنیاد مستضعفان، گفت: برای تکمیل ترمینال سلام و افزایش ظرفیت آن در بهمن سال گذشته با بنیاد مستضعفان قرارداد "بی او تی" منعقد شده و با مصوبه دولت در حقیقت بنیاد برای بقیه کار سرمایه گذاری می کند.

مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: با فعالیت های بنیاد در ترمینال سلام از اسفند سال ۹۵ تاکنون امیدواریم پایان امسال بهره برداری از این ترمینال آغاز شود.

نویدی با اشاره به دیگر اقدامات در دست اجرا گفت: تکمیل باند جنوبی و ساخت برج دیگری برای ترمینال ایرانشهر در دستور کار است.

مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همچنین از تکمیل منطقه آزاد موجود در بخش شهر فرودگاهی خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات زیرساختی آن در حال انجام است امیدواریم این بخش هم در هفته دولت افتتاح شود که این اقدام خوبی برای کشور نیز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران 

کد خبر 73982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha