کد خبر 73994
۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
رونق فروش خودروهای ابرلوکس در جهان

پرشین خودرو: پرفروش‌ترین مدل‌ها در خودروهای سوپرلوکس، تماما از خانواده بنتلی محسوب می‌شوند. در این رده کانتینتال در جایگاه اول و پس از آن بنتلی فلائینگ اسپور و بنتایگا در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

به گزارش پرشین خودرو، کلوپ‌های میلیاردهای جهان به شکل مداوم و سرسام‌آوری در دهه‌های گذشته گسترش یافته و جای تجعب و شگفتی چندانی ندارد که میزان فروش اسباب‌بازی‌های محبوب این قشر نیز در طول این زمان رشد زیادی را از خود نشان دهد. ابرخودروهای لوکس نماد یک باید و اجبار در میان قشر مرفه جهان امروز محسوب می‌شوند و بر حسب همین باید، در سال 2016 حدود 28 هزار و 500 دستگاه از این خودروها توسط خودروسازان لوکس جهان به فروش رسیده است. این در حالیست که در مقایسه با سال 2015، شاهد افزایش فروش 15.9 درصدی فروش ابرخودروهای لوکس در جهان هستیم.

 افزایش فروش ابرخودروهای لوکس در سال 2016 نسبت به سال قبل از آن، بیشتر به دلیل افزایش تقاضا در حوزه مشتریان چینی صورت گرفته است.

 

ثروتمندان دنیا کدام خودروها را بیشتر دوست دارند/ رونق فروش خودروهای ابرلوکس در جهان (اینفوگراف)

بنتلی و فراری نقش سنگینی را در افزایش فروش سهم خودروهای ابرلوکس در سال 2016 بازی کردند. فرماندهی این دو خودرو در به دست آوردن سهم بازار از فروش خودروهای لوکس به ترتیب برابر 37 و 24 درصد برآورد شده است. لامبورگینی نیز با کسب 11 درصد از سهم این بازار و بنتلی و استون مارتین هر کدام با کسب 10 درصد در رتبه‌های سوم تا پنجم این فهرست قرار می‌گیرند.

پرفروش‌ترین مدل‌ها در خودروهای سوپرلوکس، تماما از خانواده بنتلی محسوب می‌شوند. در این رده کانتینتال در جایگاه اول و پس از آن بنتلی فلائینگ اسپور و بنتایگا در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

ثروتمندان دنیا کدام خودروها را بیشتر دوست دارند/ رونق فروش خودروهای ابرلوکس در جهان (اینفوگراف)

بیشترین تقاضا برای این خودروها در آمریکا صورت گرفته که حدود 30 درصد فروش ابرخودروهای لوکس جهانی را به خود اختصاص داده و معادل 8 هزار و 377 خودرو محسوب می‌شود. انگلستان با فروش 4 هزار 600 دستگاه خودروی لوکس در مقام بعدی قرار دارد و چین با فروش نزدیک به 4400 دستگاه از این اسباب‌بازی‌های فوق لوکس در تعقیب انگلستان است.

براساس این گزارش سفارش برای ابرخودروهای داغ قرمز بین سال‌های 2015 تا 2016 به شکل سرسام‌آوری افزایش نشان می‌دهد و می‌توان میزان آن را حدود 54.2 درصد برآورد کرد.

عصرایران

کد خبر 73994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha