تاکسیرانی ورامین اجازه دخالت در امور آژانس ها را ندارد

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه مشاورین املاک،نمایشگاه داران اتومبیل، آژانس های کرایه و وانت بارهای شهرستان ورامین گفت: این اتحادیه مسئول مستقیم موسسات کرایه اتومبیل و آژانس های تاکسی تلفنی است

به گزارش پرشین خودرو، ابوطالب شیرکوند ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اخیرا سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین در اقدامی خلاف قانون به آژانس های تاکسی تلفنی و موسسات کرایه اتومبیل شهرستان ورامین برای تشکیل پرونده در تاکسیرانی مهلت داده است.

وی افزود: طبق نصح صریح مواد ۲ و ۳ قانون نظام صنفی مورد تصویب هیئت وزیران به شماره نامه ۱۱۹۲۸۱ در تاریخ ۱۳۹۳/۹/۳و اداره کل قوانین مجلس شورای اسلامی نامه شماره ۱۲۹۸۶ در تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۱ فعالیت موسسات اتومبیل کرایه و اژانس ها تاکسی تلفنی نوعی فعالیت صنفی و دارای اتحادیه خاص خود است و نظارت و ساماندهی این صنف باید توسط اتحادیه و اتاق اصناف انجام شود.

وی افزود: متاسفانه مدتی پیش سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین اقدام به نصب بنر در سطح شهر ورامین و مراجعه حضوری به اژانس های تاکسی تلفنی و موسسات کرایه اتومبیل داشته و خواستار تشکیل پروونده در تاکسیرانی شده است.

شیرکوند اضافه کرد: این اقدام مصداق بارز دخالت در امور صنفی و اتحادیه مشاورین املاک ، نمایشگاه داران اتومبیل و اژانس های کرایه است و در نامه ای به فرمانداری در این خصوص تذکراتی داده شده است.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک،نمایشگاه داران اتومبیل، آژانس های کرایه و وانت بارهای شهرستان ورامین گفت: اتحادیه مشاورین املاک، نمایشگاه داران اتومبیل و آژانس های کرایه نظارت کامل و جامعی نسبت به عملکرد اژانس های تاکسی تلفنی دارد و نیازی به دخالت تاکسیرانی ورامین در این امور نیست.

وی گفت: از تمام متصدیان آژانس ها درخواست می شود به اتحادیه مراجعه کرده و برای راننده های آژانس ها کارت تردد دریافت کنند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک،نمایشگاه داران اتومبیل، آژانس های کرایه و وانت بارهای شهرستان ورامین افزود: همچنین به آژانس های بدون مجوز هشدار می دهیم پیرو اخطارهای قبلی هرچه سریعتر جهت گرفتن جواز کسب اقدام کنند درغیر این صورت با همکاری اداره اماکن برای پلمپ این واحدها اقدام می شود.

شیرکوند گفت: به زودی طرحی برای یکسان سازی تابلو های خودروها و ارم بدنه خودروهای اژانس شهرستان ورامین ارائه خواهد شد و با اژانسهایی که بدون تابلو اقدام به فعالیت کنند برخورد می شود.

وی با بیان اینکه راننده های آژانس ها حتما باید متاهل بوده و تست سلامت بدهند گفت: از آژانس هایی که موارد قانونی رارعایت کرده و به خود وقانون احترام می گذارند، تشکر می کنیم.

مهر

کد خبر 73998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha