انتشار تصویر رندر شده از کانسپت کروک سری 8 بی ام و

پرشین خودرو: شرکت بی ام و به تازگی با معرفی کانسپت سری 8 کوپه پیش نمایشی از این خودرو لوکس و اسپرت را به نمایش درآورده تا در سال 2018 نسخه تولیدی آن معرفی شود.

به گزارش پرشین خودرو، محصول در جریان رویداد Concorso d’Eleganza Villa d'Este این هفته ایتالیا برگزار شده و معرفی خودرو نیز بسیار شگفت انگیز بوده است.


در حالی که مدت زمان کوتاهی از معرفی کانسپت می گذرد، به تازگی تصویر رندر شده ای از نسخه کروک سری 8 توسط X-Tomi Design منتشر شد.


در تصویر رندر شده جدید سری 8 کوپه کروک با رینگ 21 اینچی آلیاژی و بدنه نارنجی رنگ بسیار جذاب جلوه می کند. البته در ساختار هیچ تفاوتی با نسخه کوپه نداشته و Design تنها با افزودن رنگی متفاوت و حذف سقف آن را به یک مدل کروک زیبا تبدیل کرده است.


مشخص نیست آیا بی ام و مدل کروکی برای سری 8 در نظر خواهد گرفت یا خیر. فضای داخلی انتظار می رود مشابه نسخه کوپه بوده و تفاوت بسیاری نداشته باشد. اما در این تصویر شاهد مدلی با فضای داخلی لوکس و صندلی های چرمی سفید هستیم. اگر شرکت بی ام و نسخه تولیدی را همانند نسخه نهایی کند قطعا استقبال بسیاری در فروش سری 8 کوپه به وجود خواهد آمد.


بی ام و تمام تلاش خود را کرده تا محصولی قابل توجه معرفی کند و قطعا نیز چنین چیزی صورت گرفته است. مدیران بی ام و سری 8 کوپه را مدلی لوکس و اسپرت می دانند که هردو ویژگی را با یکدیگر داشته و می تواند نظر مشتریان این کمپانی باواریایی را جلب نماید.


انتظار داریم شرکت بی ام و در یکی از نمایشگاه های سال آینده نسخه تولیدی سری 8 کوپه را معرفی کرد و در همان زمان نیز راهی بازار کند. جزئیات بیشتری در کار نبوده و انتظار داریم بزودی تصویر رندر شده نسخه 5 درب این مدل نیز منتشر شود.
 

کد خبر 74013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha