راه اندازی سیستم‌های نظارت تصویری ایستگاه‌های راه آهن

پرشین خودرو: مدیركل راه آهن جنوب‌شرق از نصب و راه اندازی سیستم های نظارت تصویری ایستگاه‌های راه آهن جنوب‌شرق از ایستگاه زاهدان تا ایستگاه رودشور به طول ۲۰۷ كیلومتر خبر داد.

به گزارش  پرشین خودرو، ،مجید ارجونی مدیركل راه آهن جنوب‌شرق در ارتباط با راه اندازی سیستم های نظارت تصویری اظهار داشت: فاز اول و دوم سیستم های نظارت تصویری كه از ۳۶ دستگاه دوربین تشكیل شده ، در ایستگاه های مسافری، باری و جیگولی نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود: فاز سوم این سیستم از ۵۹ دستگاه دوربین تشكیل شده و در ایستگاه های كنجانك، دومك، شورو، رودماهی، كلات، مزارآب و رودشور نصب و راه اندازی شد.

ارجونی با اشاره به اینكه در مجموع ۹۵ دستگاه دوربین تركیبی در این سیستم تعبیه شده است، گفت: سیستم نظارت تصویری از لحاظ ایمنی، جهت سیر قطارها، امنیت ایستگاه ها و همچنین هدایت و نظارت بر عملكرد كاركنان در هنگام بروز هرگونه حادثه كاربرد دارد.

مدیركل راه آهن جنوب‌شرق اضافه كرد: این سیستم پیاده‌ سازی تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه را تسهیل خواهد كرد.

وی با بیان اینكه كنترل سوزن های ورودی و خروجی، محوطه ایستگاه ها و كنترل ترافیک ایستگاه برای ما حائز اهمیت است، ادامه داد: سیستم های نظارت تصویری این امكان را برای راه آهن به صورت تركیبی فراهم كرده است.

وی با اشاره به اینكه تدابیر امنیتی همیشه ضامن وجود بستری امن جهت پیشبرد فعالیت های اقتصادی و ایجاد آرامش بیشتر در محیط های كسب و كار بوده است، تصریح كرد: نظارت تصویری بخش جدایی ناپذیر سیستم های امنیتی مدرن را تشكیل می دهد كه در ایستگاه های راه آهن بسیار كاربردی است.

 

کد خبر 74036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha