انتشار اسناد ثبت اختراع خودرو شاسی بلند جدید جیپ

پرشین خودرو: به تازگی پتنت یا همان ثبت اختراعی از جیپ آشکار شده که در دفتر ثبت اختراعات اروپا رویت شد. این خودرو مدلی شاسی بلند سه ردیف صندلی بوده و انتظار می رود مدلی براساس Wagoneer با چنین ساختاری بزودی معرفی شود.

به گزارش پرشین خودرو، پیشتر در نمایشگاه شانگهای 2017 شرکت جیپ کانسپت Yuntu concept را معرفی کرد که انتظار می رود یک شاسی بلند سه ردیف صندلی آینده شرکت مذکور باشد.


در پتنت شباهتی بین دو مدل Yuntu concept و پتنت مشاهده می شود و احتمالا ثبت اختراع به نسخه تولیدی محصول جیپ اشاره دارد. تاکنون جیپ خودرو سه ردیف صندلی و شاسی بلند فول سایزی را معرفی نکرد، حال نوبت به چنین مدلی رسیده تا جیپ بزودی آن را معرفی و روانه بازار کند.


در بخش هایی چون جلوپنجره، قوس چرخ ها و پنجره های کناری شباهت فاحشی بین دو مدل مشاهده می شود. اگرچه برخی اختلاف در طراحی مشاهده می شود و نباید به طرح پتنتی که در نسخه نهایی تغییراتی خواهد داشت اکتفا کرد.


در پتنت مدل ارتفاع کمتری داشته و قوسی چرخ ها بیشتر است. همچنین بخش عقب آن گسترده‌تر به شمار رفته و طول دو محور بیشتری دارد.


جیپ تاکنون به نسخه تولیدی Yuntu concept اشاره نکرده اما انتظار می رود این محصول علاوه بر چین راهی دیگر بازارها نیز شود. باتوجه به تصویر پتنت آشکاری، با شاسی بلند فول سایز قدرتمندی رو به رو خواهیم بود که می تواند اتومبیل خانوادگی کارآمد و قابل توجهی باشد.


همچنین ممکن است نسل جدید Wagoneer نیز براساس همین پتنت توسعه یافته و معرفی شود. این بدان معنا بوده Wagoneer شاسی بلند فول سایزبا پلتفرم نسل بعدی Ram 1500 به شمار خواهد رفت.


برای معرفی Wagoneer جدید باید تا سال 2019 به انتظار نشست و نمی توان به شایعات همیشگی پرداخت.
 

کد خبر 74100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha