افزایش نمایندگی های ممتاز ایرتویا به 45 نمایندگی / رتبه اول رضایتمندی مشتریان ایرانی برای ایرتویا

پرشین خودرو: در سال ٢٠١٦ میلادی این شرکت جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان تویوتا در سطح جهانی را برای هفتمین سال پیاپی از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هادی سرهنگی، مدیرخدمات پس از فروش ایرتویا، گفت: در ارزیابی‌های انجام شده در کشور، ایرتویا در طول سال ١٣٩٥ رتبه یک رضایتمندی مشتری را برای سومین دوره پیاپی از سازمان isqi دریافت کرده است.

سرهنگی در مورد حجم واردات محصولات تویوتا بدون نظارت نمایندگی مادر گفت: حجم واردات شخصی خودرو کاهش یافته و به همین دلیل از میزان خطرات و مشکلات احتمالی دستکاری افراد متفرقه به شدت کاسته شده است.

وی از کاهش قیمت لوازم یدکی محصولات تویوتا خبر داد و افزود: در سال گذشته نیز قیمت لوازم یدکی محصولات تویوتا نسبت به سال ماقبل ١٣ تا ١٥ درصد کاهش را تجربه کرده که این موضوع به واسطه تغییر منبع تامین است.

مدیر خدمات پس از فروش ایرتویا تاکید کرد: سه دسته بندی برای قطعات مصرفی خودرو وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به قطعات پرمصرف، میزان مصرف متوسط و کم مصرف اشاره کرد. در حال حاضر میزان تامین و انبارداری قطعات پرمصرف ٩٥ تا ٩٨ درصد و قطعات میان مصرف ٨٠ درصد است و قطعات کم مصرف به سرعت در بازار تامین می‌شود و این در حالی است که بیش از ٨٨ درصد قطعات در انبار موجود است.

2 سال قبل از ورود هیبریدی ها؛ آموزش دادیم

معاون خدمات پس از فروش ایرتویا در رابطه با خودروهای هیبریدی گفت: دو سال قبل از ورود اولین خودرو هیبریدی تویوتا، آموزش های مرتبط با این خودرو آغاز شد و در حال حاضر رایزنی هایی با موسسات آموزشی دولتی همچون دانشگاه های کشور برای ارتقا ظرفیت علمی دانشجویان و علاقمندان به صنعت خودرو انجام شده است.

وی با بیان اینکه چهار دوره آموزشی برای آشنایی آتش نشان ها با خودروهای هیبریدی برگزار شده است، یادآور شد: 30 نمایندگی فعال ممتاز ایرتویا در ایران فعال است که این میزان تا پایان سال به 45 واحد افزایش خواهد یافت.

خرید اینترنتی لوازم یدکی برای مشتریان ایرتویا

سرهنگی بیان کرد: مشتریان ایرتویا می توانند به صورت اینترنتی درخواست قطعه، ثبت زمان حضور در نمایندگی، بررسی سوابق گذشته خودرو و دیگر موارد را انجام دهند.

معاون خدمات پس از فروش ایرتویا با بیان اینکه عمر مفید باتری خودروهای هیبرید بیش از 10 سال است، گفت: خوردوهای هیبریدی تویوتا و لکسوس تمام آزمون های قابل قبول را به خوبی پشت سر گذاشته اند و راه به خیابان های ایران پیدا کرده اند.

 

وی در مورد بالا بردن سطح ایمنی برای تشخیص قطعات اصل گفت:  در حال حاضر شرایط اولیه هولوگرام نانو انجام شده و تا دو ماه آینده راه اندازی خواهد شد و همچنین از این پس قطعات یدکی شرکت ایرتویا دارای شش ماه خدمات تعویض رایگان خواهند بود.

سرهنگی در رابطه با خدمات پس از فروش خودروهای تویوتا و لکسوسی که به صورت شخصی به کشور وارد می شوند، گفت: تمام خودروهای تویوتا دارای خدمات پس از فروش دو سال و 40 هزار کیلومتر هستند که اگر به صورت شرکتی به کشور وارد شده باشند این میزان 5 سال و 150 هزار کیلومتر یا 5 سال و 200 هزار کیلومتر است.

 

سرویس رایگان برای پریوس هیبریدی

فرزاد صالحی مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا با بیان اینکه خودرو پریوس هیبریدی در دو سال و 40 هزار کیلومتر ابتدایی کار کرد خود در فروش نقدی از سرویس های کاملا رایگان بهره مند است، گفت: تمرکز فروش و ارائه خدمات پس از فروش ایرتویا تنها معطوف به تهران نیست و فعالیت های قابل توجهی همچون تست درایو و ایجاد نمایندگی های فروش و پس از فروش در شهرستان های مختلف انجام شده است.

وی در رابطه با ورود دو خودرو جدید تویوتا CH-R و لکسوس RX به ایران گفت: خودرو CH-R در اواسط تابستان در 4 مدل و کف قیمتی کمتر از 200 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

صالحی افزود: خودرو لکسوس RX مراحل اداری خود را پشت سر می گذارد و پیش بینی می شود استقبال چشمگیری از این خودرو شود همچنین دیگر محصولات نمایش داده شده در نمایشگاه خودرو به تدریج به خیابان های ایران می آیند.

مدیربازاریابی ایرتویا تاکید کرد: اعتقاد بر آن است که خودرو RX بر بازار NX تاثیر قابل توجهی نداشته باشد و حدود قیمتی این دو محصول 100 میلیون تفاوت دارد.

 

 

کد خبر 74114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    0 0
    مگه میشه کمپانی مادر اسم و کشور رتبه یک رضایتمندی مشتری رو در سایت رسمی خودش ننویسه؟ با این قیمتکذاری ایرتویا معلومه صحت این ادعاها. ایرتویا نمایندگی انحصاریه نه رسمی