کد خبر 74146
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
فروش مرسدس بنز اس کلاس 2018 آغاز شد

پرشین خودرو: شرکت مرسدس بنز در جریان نمایشگاه شانگهای چین از مدل جدید سدان فول سایز لوکس اس کلاس با نام اس کلاس 2018 رونمایی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، حال با گذشت یک ماه از معرفی این خودرو، شرکت اشتوتگارتی تصمیم گرفت عرضه اس کلاس 2018 را آغاز کند. البته مدل در جولای سال جاری وارد بازار اروپا خواهد شد که تنها یک ماه دیگر است.


مرسدس بنز مدل های مختلفی برای اس کلاس 2018 در نظر گرفته اما نسخه S350d با قیمت پایه 88 هزار یورو به فروش خواهد رسید و یک مدل محدود نیز به نام S 63 AMG نیز در نظر گرفته شده است.


مدل 2018 اس کلاس که تغییرات محسوسی روی آن انجام گرفته و بیشتر تغییر نیز به قسمت چراغ ها محدود می شود، شامل فناوری نوینی بوده و از طراحی داخلی نسبتا جدیدی نیز بهره می برد.


مرسدس درباره این مدل به گام بلند خود در زمینه سیستم رانندگی هوشمند برای اس کلاس اشاره داشت. سیستم های رفاهی و ایمنی کامل که افراد با قرار گرفتن در خودرو به آن پی خواهند برد.


مرسدس به ایمنی بالا اس کلاس 2018 تاکید بسیاری داشته زیرا فناوری های مختلفی را برای پیشگیری از بروز حادثه روی این مدل به کار گرفته شده است. یکی از تغییراتی که می توان در فضای داخلی اس کلاس شاهد بود فرمانی باز طراحی شده بوده که طراحی جالبی به داخل این مدل بخشیده است.


سیستم های کمک راننده مختلف نیز در بروز هر حوادثی جلوگیری می کند. یکی از سیستم های جدید خودرو فناوری حفاظت از سرنشینان به نام PRE SAFE® Sound بوده که تاکنون در محصولات این شرکت به کار گرفته نشده است.

 

همانطور که گفته شد، شرکت مرسدس سیستم های مختلف و جدیدی برای محصول اخیر خود به کار گرفته و افراد برای مشاهده سیستم رانندگی هوشمند بایستی بسته ای 2000 یورویی را سفارش دهند.


ویژگی های مدل جدید اس کلاس بیش از آن است که بتوان به آن اشاره داشت. البته می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی کمپانی مرسدس اطلاعات تکمیلی و ویژگی های را بدست آورید.


گفتنی است عرضه در اروپا انجام می گیرد و بزودی راهی دیگر مناطق می شود.
 

کد خبر 74146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha