کد خبر 74169
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
واژگونی خودرو سواری یک مصدوم بر جای گذاشت

پرشین خودرو: فرمانده نیروهای عملیاتی ایستگاه 58 گفت:واژگونی خودرو سواری در بزرگراه یادگار امام(ره)، مصدومیت راننده جوان را به همراه داشت.

به گزارش پرشین خودرو،  مهدی نوروز زاده فرمانده نیروهای عملیاتی ایستگاه 58 گفت:با اعلام این حادثه به سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 58 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 3:17 بامداد امروز به بزرگراه یادگار امام(ره)، حوالی بزرگراه نیایش اعزام شدند.

فرمانده نیروهای عملیاتی اعزام شده در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در حال حرکت بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با دیواره کنار بزرگراه، به حالت واژگون بر روی جوی آب حاشیه بزرگراه قرار گرفت.

وی ادامه داد: راننده جوان خودرو سواری که دچار مصدومیت شده بود قبل از رسیدن آتش نشانان از اتاقک وسیله نقلیه خارج شد که نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

نوروززاده گفت: آتش نشانان راننده خودرو سواری(یک مرد جوان) را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی با کمک جرثقیل خودرو سواری را به حالت اولیه بازگرداندند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

 

کد خبر 74169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha