رنو داستر جدید شکار دوربین جاسوسان دنیای خودرو شد+تصاویر

پرشین خودرو: از طرفی شنیده شده که داسترهای جدید به صورت 7 صندلی ارائه می‌شوند. البته در این تصاویر نمی‌توان چیزی از این موضوع را دریافت و برای کسب واقعیت به زمان بیشتری نیاز است.

به گزارش پرشین خودرو، داچیا در حال کار روی نسل جدیدی از شاسی بلندهای کامپکت داستر است و تصاویر جدیدی در این عملیات توسط عکاسان از این خودرو گرفته شده است.

 در این تصاویر لو رفته که برای اولین بار منتشر شده داچیا داسترهای جدید رویکرد تکاملی‌تر را پذیرفته و تحولات بیشتری را نسبت به قبلی‌ها نشان می‌دهد.

داستر 2018 با هفت صندلی در راه است

اگرچه با وجود پوشش‌های استتاری سنگین و پلاستیک‌های موجود به سختی می‌توان حدس زد نسل جدید به شکلی درآمده است اما آنچه مسلم است، داسترهای جدید نیز شکل جعبه‌ای خود را حفظ خواهند کرد. به نظر می‌رسد این خودروها بیشتر به سمت کاربردی شدن و سودمندی پیش رود. این افزایش کیفیت و ارتقاء می‌تواند ارزش برند رومانیایی و صاحب فرانسوی‌اش را افزایش دهد.

داستر 2018 با هفت صندلی در راه است

براساس گزارش‌ها نسل جدید احتمالا روی پلت فرم جدید CMF نیسان رنو قرار می‌گیرد که اینک روی نمونه‌هایی مانند رنو کجار و نیسان قشقایی شاهد آن هستیم. با این وجود باید منتظر چگونگی استفاده داچیا از این پلت‌فرم و نحوه کاربرد و هماهنگی آن با بدنه باشیم.

داستر 2018 با هفت صندلی در راه است

از طرفی شنیده شده که داسترهای جدید به صورت 7 صندلی ارائه می‌شوند. البته در این تصاویر نمی‌توان چیزی از این موضوع را دریافت و برای کسب واقعیت به زمان بیشتری نیاز است.

داستر 2018 با هفت صندلی در راه است

گزارش‌ها همچنین از ارتقاهای ویژه و مفید در فضای داخلی حکایت دارند. بخش‌های ارگونومیک و فناوری در این رده قرار می گیرند. با این وجود فضای داخلی داستر همچنان ساده، ابتدایی و نه چندان لذت‌بخش باقی خواهد ماند.

داستر 2018 با هفت صندلی در راه است

داچیا قصد دارد از نسخه جدیدش در نمایشگاه آتی فرانکفورت رونمایی کند. احتمالا فروش این نسخه‌ها به سال 2018 موکول خواهد شد.

کد خبر 74193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha