واگذاری 5 هزار دستگاه وانت به مددجویان کمیته امداد

پرشین خودرو: درمراسمی با حضور فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، نوراله‌زاده مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید و حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد، تفاهمنامه سه جانبه واگذاری پنج هزار دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد امضا شد.

به گزارش پرشین خودرو، در این مراسم پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن اشاره به هم زمانی اجرای این تفاهمنامه با ماه مبارک رمضان یادآور شد: با واگذاری این تعداد خودروی کار، ضمن ایجاد رونق در تولید داخلی، بیش از ۵۰ هزار شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهیم کرد.


فتاح همچنین گفت: ۹۰ درصد قیمت خودرو در قالب تسهیلات به مددجویان واگذار می شود و چنانچه مددجو توان پرداخت ۱۰ درصد مابقی مبلغ خودرو را نیز نداشته باشد، کمیته امداد در قالب وام قرض الحسنه به وی تسهیلات اعطا می کند.


وی در ادامه گفت: این خودروها فقط برای مناطق روستایی و محروم در نظرگرفته شده و مددجویان به تدریج با توانمند شدن از دایره دریافت خدمات این نهاد جدا می شوند.


رییس کمیته امداد با تقدیر از گروه خودروسازی سایپا و شرکت زامیاد که در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی در این طرح گام های موثری برداشته اند تاکید کرد: با همکاری مناسب شرکت زامیاد قرار است تعداد پنج هزار دستگاه انواع وانت تولیدی این شرکت تا پایان شهریورماه جاری تحویل مددجویان گردد.


در ادامه این مراسم، حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به این طرح کم نظیر در کشور بیان داشت: ایجاد کار برای هر فرد، احیا کننده حرمت ها و ارزش های انسانی در جامعه است که برداشتن هر گامی در این رابطه، با خیر و برکت همراه است.


وی تاکید کرد: وانت زامیاد با توجه به توان حمل بار بیش از دو تُن و رعایت استانداردها یکی از محصول های منحصر به فرد در بازار خودروهای تجاری کشور است و شما با یک پرسش و پاسخ در سطح شهر در می یابید که این محصول به اتکا توان بالا، استهلاک پایین و حضور مویرگی در شبکه حمل و نقل باری کشور، می تواند فرصت های بیشتری برای درآمدزایی و اشتغال ایجاد کند.


مدیرعامل زامیاد خاطرنشان ساخت: شرکت زامیاد به عنوان یک بنگاه تولیدی و بخشی از صنعت بزرگ کشور که بیش از ۳ هزار پرسنل و ۷۰۰ کارخانه قطعه سازی را در تعاملات تولید خود به همراه دارد و امیدوار است، با اجرای چنین طرح های منحصر به فردی که حاصل توجه و عینیت بخشید‌ن به شعار" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" است، شاهد حمایت و نهادینه ساختن توان داخلی برای اقتدار اقتصاد ملی باشد.


حمیدی در پایان گفت: پیش از انعقاد این تفاهمنامه، تعدادی از محصولات را برای مددجویان کمیته امداد مهیا کرده‌ایم، ضمن اینکه آماده ایم محصولات را به صورت کلید به کلید به مددجویان ارائه دهیم و هیچ گونه معطلی نیز نداریم، اما این مسئله بستگی به آن دارد که کمیته امداد افراد را چه زمانی به ما معرفی کند و به محض معرفی، محصول ارائه خواهد شد.

کد خبر 74210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha