کد خبر 74359
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
اینفینیتی Q50 2018 در ژاپن تولید می شود

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، شرکت اینفینیتی در نمایشگاه ژنو سال جاری Q50 2018 را معرفی کرد. محصولی با طراحی چشمگیر و برخی ارتقاهای جزئی در مقایسه با مدل پیشین. حال به نظر می رسد این مدل در نزدیکی تولید بوده و شرکت ژاپنی نیز قصد دارد آن را در کارخانه توچیگی ژاپن به تولید برساند.

این سدان اسپرت بزودی وارد بازار ایالات متحده و کانادا نیز خواهد شد. Roland Krueger یکی از مدیران ارشد کمپانی درباره این مدل بیان داشت:

"کیفیت و قابلیت Q50 استثنایی بوده و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد."

وی افزود:

" هدف تیم مهندسی ما این است که تولید را بالا برده تا محصول مورد نظر به بیشتر بازارهای جهانی ورود پیدا کند."

سال گذشته بیش از 210 هزار دستگاه Q50 روانه بازار شد و این محصول را باید یکی از پرفروش‎ترین تولیدا شرکت ژاپنی به حساب آورد. در مدل 2018 که باید به نوعی نسخه بروزرسانی شده دانست. این خودرو بزودی برای خرید دردسترس قرار می گیرد و اینفینیتی نیز سه مدل Sport, Pure و Luxe را برای آن در نظر گرفته است.

دو مدل نخست ظاهری استاندارد و باکیفیتی برای Q50 به ارمغان می آورد اما مدل لوکس همانطور که از نامش پیداست، تریم لوکس و پریمیومی را برای Q50 فراهم می آورد. در بخش پیشرانه مدل با عملکرد بالا Red Sport 400 نیز در نظر گرفته شده که به موتور 3.0 لیتری توربوشارژ با خروجی 400 اسب بخار مجهز است. همچنین مدل با سپر جلو زاویه ای، هواکش های گسترده و اسپویلر آیرودینامیکی مجهز است.
Randy Parker یکی از مدیران آمریکا اینفینیتی بیان داشت:

" ما برای عرضه Q50 2018 در بازار ایالات متحده تحمل نداریم."

سدان جدید اینفینیتی به جدیدترین فناوری های شرکت ژاپنی مجهز بوده و با فناوری ProPilot می تواند رانندگی نیمه مستقلی را فراهم آورد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی اینفینیتی مراجعه کنید.
 

کد خبر 74359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha