واژگونی وانت بار حامل مخزن گازوئیل در بزرگراه فتح حادثه آفرید

پرشین خودرو: فرمانده آتش نشانی ایستگاه 44 گفت:واژگونی خودرو نیسان وانت حامل مخزن گازوئیل در بزرگراه فتح موجب لغزندگی شدید در سطح بزرگراه شد.

به گزارش پرشین خودرو، یوسف شقاقی فرمانده آتش نشانی ایستگاه 44 گفت:با اعلام این حادثه به سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 44 به همراه تانکر آب با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 15:30 روز گذشته به بزرگراه فتح، حوالی کیلومتر 17 اعزام شدند.

یوسف شقاقی فرمانده آتش نشانی ایستگاه 44 در این خصوص اظهار داشت: یک دستگاه وانت نیسان حامل مخزن گازوئیل در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح(جاده قدیم کرج) در حال حرکت بود که به علت نامشخصی در وسط بزرگراه واژگون شد.

وی اضافه کرد: به دنبال این حادثه، مخزن حاوی صدها لیتر گازوئیل از قسمت بار جدا شد که در پی جاری شدن مقدار زیادی گازوئیل در محل حادثه، سطح بزرگراه به شدت لغزنده شد.

شقاقی در ادامه گفت: آتش نشانان بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق خودرو وانت، محل حادثه را ایمن سازی کردند و همچنین به منظور پیشگیری از سرخوردن خودروهای عبوری، گازوئیل جاری شده در سطح بزرگراه را شستشو دادند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: در این حادثه رانندگی، راننده خودرو نیسان که مردی 29 ساله بود دچار مصدومیت شد و پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی در محل حادثه به وسیله آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

شقاقی تاکید کرد: علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است و نیروهای آتش نشانی به وسیله جرثقیل، خودرو وانت را به حالت اولیه بازگرداندند و سپس این وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

 

کد خبر 74408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha