کد خبر 74438
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
ترافیک نیمه‌سنگین در ۲ آزادراه‌

پرشین خودرو: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی گفت: هم‌اکنون ترافیک در آزادراه‌های کرج-قزوین و کرج-تهران نیمه‌سنگین است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌اکنون در آزادراه کرج ـ قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی کرج ـ تهران از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه سنگین است.

وی با اعلام اینکه در سایر جاده‌ها و معابر کشور، وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است، افزود: در استان سیستان و بلوچستان محور زابل ـ زاهدان، وزش باد و افزایش گرد و خاک گزارش شده و سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور، وضعیت جوی آرام دارند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به محورهای مسدود نیز گفت: محور شمشک به دیزین در استان تهران و البرز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است. همچنین محور اولنگ ـ شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور استهبان ـ نی‌ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار ـ کهنوج و قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان به عنوان محورهای مسدود معرفی شده‌اند.

کد خبر 74438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha