کد خبر 74453
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
نمایشگاه لوله واتصالات تهران به شهرآفتاب رفت

پرشین خودرو: شهر نمایشگاهی آفتاب(شهر آفتاب) میزبان ششمین نمایشگاه لوله(فولادی، پلیمری و ...) و اتصالات، ماشین آلات و صنایع وابسته، پمپ و فیلتر از 13 تا 16 تیرماه امسال خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، این نمایشگاه به همت شرکت توسعه تجارت راه ابریشم و سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی برپا خواهد شد بطوریكه در روز دوم(١٥ تیرماه) و در حاشیه نمایشگاه، مجمع عمومی سندیکا و هم اندیشی مدیران صنایع بزرگ این حوزه برگزار می شود.
براساس این گزارش، مقامات دولتی و مسؤول و هیات های بازدیدکننده فعال و متخصص از کشورهای عمان، عراق، افغانستان، پاكستان، قرقیزستان، تاجیکستان، تركمنستان و ... به همراه انبوه سازان، شهرداران، استانداران، سازندگان و پیمانکاران راه و شهرسازی از سراسر ایران برای بازدید وعقد قرارداد به ششمین نمایشگاه لوله و اتصالات دعوت شده اند.
همچنین براساس هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده به منظور جذب بازدید کننده متخصص و برنامه ریزی هدفمند برای عقد قردادهای خرید و تامین نیاز پروژه های در حال ساخت و توسعه و تجهیز پروژه های ساختمانی و عمرانی ایران از جمله شهر جدید پرند از سوی مسؤولان برگزاری صورت گرفته است.
یاد آور می شود مشارکت کنندگان خارجی از کشورهای ترکیه، چین و هند نیز حضور پر رنگی در ششمین نمایشگاه لوله و اتصالات تهران خواهند داشت.
علاقمندان به منظور كسب اطلاعات بیشتر در خصوص ششمین نمایشگاه لوله (فولادی، پلیمری و ...) و اتصالات، ماشین آلات و صنایع وابسته، پمپ و فیلتر می توانند به نشانی www.tt-raheabrisham.ir مراجعه کنند.

کد خبر 74453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha