جشنواره ی تابستانی فروش محصولات ایران خودرو+جزئیات

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه فرارسیدن فصل تابستان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) محصولات خود را به صورت نقدی و اعتباری به فروش می رساند. این جشنواره از 20 خرداد آغاز و تا پایان این ماه و یا زمان تكمیل ظرفیت ادامه دارد.

به گزارش پرشین خودرو،‌ در جشنواره تابستانی ایران خودرو، خرید نقدی محصولات پژو پارس، خانواده پژو 405 در دو نوع بنزینی و دوگانه سوز، پژو 206 تیپ 5 و تیپ 2 و 206 صندوقدار، خانواده سمند،‌ رانا، دنا، تندر پیكاپ و دنا با اختصاص سود مشاركت مقطوع برای برخی از آنان به مشتریان پیشنهاد شده است.

محصولات SUV ایران خودرو شامل سوزوكی گراندویتارا فیس لیفت اتوماتیك، هایماS7 توربوشارژ اتوماتیك و هایماS7 اتوماتیك 2000نیز در سبد فروش تابستانی ایران خودرو قرار دارند. این خودروها به صورت نقدی و اعتباری به مشتریان عرضه شده است. هایماS7 تورباشارژ اتوماتیك با تخفیف 4میلیون تومانی و سوزوكی گراندویتارا اتوماتیك با تخفیف 7 میلیون تومانی در خرید نقدی عرضه شده است.

در روش فروش اعتباری این محصولات نیز مشتریان می توانند پس از پرداخت مبلغ اولیه،‌ مابقی وجه خودرو را در بازه زمانی یك تا سه سال پرداخت كنند.

همچنین گروه صنعتی ایران خودرو محصولات پژو پارس، خانواده پژو 405 در دو نوع بنزینی و دوگانه سوز، خانواده پژو 206 هاچ بك و صندوقدار، خانواده سمند، تندر پیكاپ، رانا و دنا را به صورت اعتباری و با اختصاص تسهیلات مدت دار به متقاضیان عرضه كرده است.

در روش فروش اعتباری، مشتریان می توانند پس از انتخاب محصول و پرداخت مبلغ اولیه، مابه التفاوت آن را در بازه زمانی 12 تا 24 ماه به انتخاب خود پرداخت كنند. سود تسهیلات پرداختی 20 تا 22 درصد پیش بینی شده است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش ایران خودرو به نشانی www.ikco.iranecar.comو یا مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر كشور از مزایای طرح فروش تابستانی ایران خودرو بهره مند شوند.

کد خبر 74523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha