آغاز جشنواره فروش رمضان محصولات سایپا+جزئیات

پرشین خودرو: به مناسبت ماه مبارک رمضان گروه خودروسازی سایپا سه محصول آریو، ساینا و تیبا2 را با شرایط مناسب به هموطنان عرضه خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در طرح فروش محصولات گروه سایپا به صورت تحویل فوری با بیمه بدنه رایگان و تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت مناسب و بدون ضامن به همراه( بسته سه ستاره اقتصادی و سرویس ادواری رایگان)  در نظر گرفته شده ست.

در این طرح ، شرایط فروش آریو با پیش پرداخت 26 الی 31 میلیون تومان با تسهیلات  تا سقف 30 میلیون تومان و باز پرداخت 18 الی 24 ماهه می باشد.

خودرو ساینا با پیش پرداخت 14 الی 17 میلیون تومان و تسهیلات تا سقف 13 میلیون تومان در زمان باز پرداخت 12 الی 24 ماهه برای هموطنان در نطر گرفته شده است.

در جشنواره فروش رمضان خودرو تیبا 2 نیز با پیش پرداخت 6 الی 7 میلیون تومان و تسهیلات 16 میلیون تومانی و باز پرداخت 15 الی 24 ماهه  لحاظ شده است.

شایان ذکر است در جشنواره فروش رمضان، گروه سایپا برای هموطنان فروش فوری با شرایط ویژه بسته 3 ستاره اقتصادی( گارانتی بدنه رایگان و سرویس ادواری رایگان) درنظر گرفته است.
گفتنی است، سود مشارکت در طرح رمضان گروه خودرو سازی سایپا تا سقف 24 درصد می باشد.

هموطنان گرامی جهت ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی: www.saipacorp.com یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

 

 

کد خبر 74567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha