کد خبر 74621
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

پرشین خودرو: اپلیکیشن محبوب اینستاگرام آپدیت جدیدی ارائه کرده که حتما برای خیلی ها استفاده از آن را جذاب تر می کند؛ در به روزرسانی جدید این اپلیکیشن شاهد عکس های افقی نیز هستیم.

به گزارش«پرشین خودرو»، اپلیکیشن محبوب اینستاگرام آپدیت جدیدی ارائه کرده که حتما برای خیلی ها استفاده از آن را جذاب تر می کند؛ در به روزرسانی جدید این اپلیکیشن شاهد عکس های افقی نیز هستیم.

 
 تصاویر افقی در به روزرسانی جدید اینستاگرام


با نسخه جدید اینستاگرام به زودی می توانید در اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. آپدیت جدید این اپلیکیشن، ویژگی های جدیدی ارائه می کند. دایرکت اینستاگرام فروردین ۹۵ به این اپلیکیشن اضافه شد. محبوبت این قابلیت جدید، توسعه دهندگان تلاش کرده اند که ویژگی های جدیدی به آن اضافه کنند و جذابیت تجربه ی کاربری آن را بهبود دهند.

 
 تصاویر افقی در به روزرسانی جدید اینستاگرام


همچنین یکی از مهم ترین ویژگی هایی که به دایرکت اینستا اضافه شده، پشتیبانی از حالت تصویر افقی آن است. این قابلیت از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است. دیگر لازم نیست وقتی یک ویدئو یا تصویر کشیده برای دوستانتان می فرستید، کناره ها را ببرید.علاوه بر این در آپدیت جدید کاربران اینستاگرام می توانند لینک وب سایت های مختلف را برای دوستانشان بفرستند و در صفحه ی پیام ها پیش نمایش آن را ببینند.

 

بهتر از همه این که شماره تلفن و آدرس را هم می توانید از حافظه گوشی برای دوستانتان ارسال کنید.پشتیبانی از تصاویر پرتره و لنداسکیپ برای کاربران اپل اکنون در نسخه ی ۱۰٫۲۲ قابل استفاده است. اما کاربران اندروید باید برای استفاده از ویژگی های جدید کمی صبر کنند. البته ارسال لینک و پیش نمایش آن در هر دو پلتفرم اضافه شده است.

 

 

 

منبع: کلیک

کد خبر 74621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha