کد خبر 74646
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

پرشین خودرو: تتلو ساعاتی پس از انتشار این پست و خبر احتمال خروج از کشور، آن را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد.

 

آیا تتلو به مسکو می‌رود؟+اینستاپستبه گزارش«پرشین خودرو»،  روزهای زیادی از تب و تاب انتخاباتی، برای تعیین دوازدهمین رئیس جمهور کشور نمی گذرد، روزهای داغ و پر التهاب خبری و بیشترین رقابت بین دو کاندیدای جبهه اصول گرا و اصلاح طلب کشور؛ سید ابراهیم رئیسی و حسن روحانی.

 
در کنار هواداری گروه‌های مختلف سیاسی، هنری، ورزشی و... از کاندیداها، خبری عجیب در فضای انتخاباتی شنیده شد، امیر تتلو خواننده پاپ موسیقی کشور، با انتشار تصاویری از دیدارش با سید ابراهیم ریسی، حمایت خود را از این چهره اعلام کرد.
 

این حمایت انتخاباتی با حرف و حدیث‌های فراوانی برای تتلو همراه شد، از دیداری صوری و تبلیغاتی تتلو برای گرفتن مجوز گرفته تا تمسخر وی بخاطر حاشیه‌ و رفتار ضد و نقیضش. حالا اما، پس از پایان انتخابات، گویا این خواننده جوان کشور، هنوز صحبت های نگفته‌ای با سید ابراهیم رئیسی دارد، حرف‌هایی که پاسخی است به شایعات و تصمیماتی که تتلو برای آینده کاری خود در سر دارد.

 
هر چند تتلو ساعاتی پس از انتشار این پست آن را  از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد، اما خواندن این پست خالی از لطف نیست.
 
 تتلو در پست اینستاگرام خود نوشت: "حالا که دارم میرم و مطمئنید که مجوز نمیخوام یه پیغام دارم برای آقای رئیسی: راستش من میدونستم که اگه از شما کمک بخام، کمکم میکنید و اجازه همه چیزو بهم میدید!! من شما رو از نزدیک دیدم و دستتون رو لمس کردم پس میدونم که روح پاکی دارین و از ته قلبم هوادارتون بودم و هستم!!! اما اگه من اجازه‌ی کنسرت مشهد یا لیگ فوتبال رو  از شما میگرفتم وجه‌ی خوبی برای هیچکدام نداشت و من دوس ندارم که برای هدف خودم از کسی بالا برم و تو زحمت بندازمش!! فقط اگه روزی شنیدین ایر تتلو از ایران رفت بدانید: اولا من فقط  جایی میرم که دوست و یار کشورم باشن مثل روسیه!! هر چقد هم که سرد و دور باشه!! ثانیا اونجا هم به دنبال بالا بردن  نام ایران و تبلیغ برای اسلام خواهم بود و ثالثا بعد از جام جهانی بر میگردم و با افتخار به کشورم خدمت میکنم."
 
 
تتلو 
 
 

 

 

 

 

منبع: باشگاه

کد خبر 74646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha