کد خبر 74731
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

پرشین خودرو: انتظار داریم که اپل گوشی آیفون ۸ را به همراه آیفون‌های ۷s و ۷s پلاس در شهریور ماه معرفی کند. البته با توجه به شایعات منتشر شده گوشی آیفون ۸ محصولی هیجان‌انگیزتر از دو گوشی دیگر خواهد بود.

به گزارش«پرشین خودرو»، انتظار داریم که اپل گوشی آیفون ۸ را به همراه آیفون‌های ۷s و ۷s پلاس در شهریور ماه معرفی کند. البته با توجه به شایعات منتشر شده گوشی آیفون ۸ محصولی هیجان‌انگیزتر از دو گوشی دیگر خواهد بود. شایعه شده که این گوشی صفحه نمایش OLED دارد و سنسور تشخیص اثر انگشت هم یا در پشت گوشی قرار گرفته یا به زیر صفحه نمایش رفته است.

 
 تولید آیفون ۸ شروع شد


براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده تامین کننده‌های قطعات گوشی‌های جدید اپل کار ساخت این محصولات را شروع کرده‌اند و وارد مرحله تولید انبوه شده‌اند. گفته شده آیفون ۷s از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی، آیفون ۷s پلاس با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و آیفون ۸ هم صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی خواهد داشت.

شرکت سامسونگ وظیفه ساخت صفحه نمایش آیفون‌های جدید را دارد و گفته شده که ۸۰ میلیون پنل OLED برای این گوشی‌ها تولید می‌‌کند. براساس شایعه‌‌ها اپل قصد دارد در شش ماهه دوم سال ۲۰۱۷ بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون گوشی بفروشد.

البته در گزارش‌های مختلف به این موضوع اشاره شده که تولید آیفون ۸ هزینه بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد و به همین دلیل قیمت نهایی آن بالاتر می‌رود. گفته شده که آیفون جدید یک مدل با قیمت ۱۰۰۰ دلار هم دارد.

 

 

منبع: دیجی کالا

کد خبر 74731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha