نخستین اتوبوس تمام برقی بی.وای.دی در ناوگان حمل و نقل عمومی

پرشین خودرو: نخستین اتوبوس تمام برقی ایران از سوی شرکت کارمانیا که تولید محصولات بی.وای.دی در ایران را عهده دار است برای انجام مراحل تست و آزمایش فنی به شهرداری شیراز تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اتوبوس برقی k9 که قرار است در چند کلانشهر به ناوگان حمل و نقل بپیوندد محصول شرکت بی وای دی چین است که فروش و خدمات پس از فروش محصولاتش در ایران بر عهده ی شرکت کارمانیا است.این مدل از اتوبوس بی وای دی که توان پیمایش 150 کیلومتر با هر بار شارژ را دارد صبح امروز طی مراسمی با حضور شهردار شیراز و تنی چند از سایر مقامات شهری به اتوبوسرانی شهر تحویل داده شد.

شرکت کارمانیا در نظر دارد تا پس از انجام مراحل تست اتوبوس برقی k9 در شیراز اقدام به توزیع نسخه ای در سایر کلانشهر های کشور نماید که توان حرکت 250 کیلومتر با یک بار شارز کامل را داشته باشد.اتوبوس بی وای دی در زمان شارژ به 4 ساعت برای فول شدن باتری نیازمند است ولی در شارژ سریع امکان 20 دقیقه شارژ با ظرفیت 65 درصدی باطری فراهم شده است.

خودروهای برقی شرکت بی وا دی در اروپا و آمریکا از محبوبیت بالایی برخوردار است تا جایی که خط تولید اتوبوس برقی این برند به تازگی در کالیفرنیای آمریکا افتتاح شده است.

شهردار شیراز در مراسم تحویل نخستین اتوبوس برقی بی وای دی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر با ابراز خوشحالی از این اتفاق در شهر توریستی شیراز گفت: تحقق نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کمک به کاستن از آلودگی هوا با کمک سیاست های کارمانیا به عنوان شریک تجاری بی وای دی چین امری دست یافتنی خواهد بود.
از سایر کلانشهر هایی که به عنوان مقاصد بعدی این اتوبوس تمام برقی نام برده می شود، می توان به مشهد و تهران اشاره داشت.

علاقه مندان به خودروهای برقی و برند جهانی بی وای دی ضمن مراجعه به نمایندگی های کارمانیا می توانند از سایت شرکت کارمانیا به عنوان نماینده بی وای دی چین در ایران بازدید به عمل آورند.

کد خبر 74785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha