نخستین H200 های تولیدی به خریداران واگذار شد

پرشین خودرو: در نیمه ی ماه مبارک رمضان و طی مراسمی در کارخانه پارس خودرو، اولین سری از خودروهای برلیانس تولیدی این شرکت تحویل خریداران شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اواخر سال 95 خطوط تولید پارس خودرو جدیدترین میهمان خود با نام برلیانس H200 را شناخت.

خودرویی با زبان طراحی مدرن که تاثیر بزرگان صنعت خودروی دنیا در شگل گیری آن به خوبی قابل مشاهده است.با حضور برلیانس اچ200 در شرکت پارس خودرو شاهد تکمیل خودروهای برلیانس در بازار خودروهای تولید داخل بودیم.

شرکت برلیانس در سال 1949 تحت عنوان شرکت پشتیبانی فنی حمل و نقل عمومی تاسیس شد و در دهه نود میلادی رشد خوبی را تجربه کرد.در سال 2003 شراکت با بی.ام.دبلیوی آلمان و تولید برخی مدل های این برند آلمانی در کارخانه برلیانس باعث ایجاد تحولی عظیم در مجموعه این خودروساز چینی شد.

تولید محصولات بی ام دبلیو در این شرکت تا جایی پیشرفت که منجر به تولید خودروی هیبریدی مشترک این برند با خودروساز مطرح آلمانی شد.از دیگر همکاران این برند مطرح چینی می توان به تویوتا، لوتوس، پورشه، بوش، دلفی و کنتیننتال اشاره کرد که باعث شکل گیری کارنامه درخشان این برند چینی شده است.

طراحی برلیانس اچ200 بر عهده ی شرکت پنین فارینا بوده است که طراحی برندهایی چون پورشه و مازارتی را در کارنامه خود دارد که این امر مهر تاییدی بر توانایی های برند برلیانس در سطح جهانی بوده است.

برلیانس سری H200 در دو مدل مجهز به گیربکس اتوماتیک و دستی در پارس خودرو تولید خواهد شد که مدل هاچ بک این خودرو با کد H220 شناخته می‌شود و مدل سدان نیز کد H230 را همرا خود دارد.گستردگی بازار این برند کشورهایی از قاره آمریکا و آفریقا تا خاور دور را در بر میگیرد که کسب 5 ستاره ایمنی CNCAP و شاسی مطمئنی که توسط پورشه طراحی شده است در کسب این بازار بزرگ تاثیر بسزایی داشته است.

برلیانس سری اچ200 از موتور VVT 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 1500 سی سی برخوردار است که توان تولید 103 اسب بخار قدرت و گشتاور 138 نیوتن متری را دارد.برلیانس H220 و H230 دارای امکانات و تجهیزات مختلفی هستند که می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD ، سیستم تهویه مطبوع، شیشه برقی، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، سیستم ضد سرقت موتور، سیستم الکترومغناطیسی بازکردن درب صندوق عقب و سیستم تاشو برای صندلی‌های عقب اشاره کرد. البته مشتریانی که نسخه‌های اتوماتیک این خودروها را خریداری کنند می‌توانند از تجهیزاتی نظیر سانروف برقی، سنسور دنده عقب و چراغ مه شکن جلو بهرمند شوند.

در حاشیه مراسم تحویل نخستین سری از خودروهای تولیدی اچ200 به خریداران مدیرعامل پارس خودرو مهمترین عوامل خوشنامی پارس خودرو در بازار خودرو را تلاش، ممارست، دانش، تعهد و سرمایه گذاری بر شمرد و اظهار داشت: همچنان به دنبال تولید محصولاتی با استاندردهای جهانی و مطابق با ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هستیم که دریافت بیشترین ستاره کیفی از این سازمان گواه ادعای شرکت پارس خودرو است.

ناصر آقامحمدی اضافه کرد: عرضه اچ200 در بازه قیمتی زیر 50 میلیون تومان محصولی منحصر به فرد شمرده می شود که امیدواریم حضور این خودرو در بازار باعث اعتماد بیش از پیش خریداران به مجموعه پارس خودرو شود.

در پایان مراسم همراه با تحویل خودروها به خریداران جوایزی نیز به رسم یادبود به این مشتریان از سوی پارس خودرو اهدا شد.

 

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه فروش و قیمت محصولات برلیانس به نمایندگی های مجاز یا سایت شرکت مراجعه نمایید.

کد خبر 74795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha