اجرای سرویس کمپین تابستانه خدمات پس از فروش مدیران خودرو

پرشین خودرو: مدیران خودرو با هدف پشتیبانی فنی و افزایش رضایت مشتریان، همزمان با ایام ماه رمضان و آغاز فصل تابستان با تاکید بر ضرورت انجام سرویس‌های دوره‌ایی، در روزهای آتی اقدام به اجرای طرح بازدید تابستانه برای تمام محصولات برند ام وی ام و چری اعم از دارندگان خودرو های دارای گارانتی و غیرگارانتی خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، به نقل از مهندس قادری مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، طرح بازدید ویژه ماه مبارک رمضان از تاریخ 27 خرداد لغایت 8 تیر در کلیه نمایندگی های مجاز مدیران خودرو و برای کلیه خودروهای برند ام وی ام و چری برقرار خواهد بود. بر اساس این طرح بازدید چرخ ها، عیب یابی موتور و بررسی سیستم تهویه مطبوع رایگان، و روغن موتور تا سقف40 درصد تخفیف و همچنین گاز کولر تا سقف 60 درصد تخیف به مشتریان ارائه خواهد شد.
قادری با اشاره به محوریت هدفگذاری سال 96 بعنوان سال خدمات پس از فروش برای شرکت مدیران خودرو، اظهار داشت، سعی شده است سطح استاندارد‌های ارائه خدمات به مشتریان در شبکه نمایندگان افزایش یابد و در این راستا بسیاری از موانع اجرائی نمایندگی‌ها رفع شده است و انتظار می‌رود سرعت و دقت ارائه خدمات بخوبی به مشتریان صورت پذیرد. تسهیل فرآیند پذیرش و عیب یابی از جمله مواردی است که سعی شده است با بهبود و ارتقاء شکل اجرائی آن نهایتا روند خدمات رسانی به مشتری با سرعت و کیفیت بالاتری صورت پذیرد.
طرح بازدید و ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات شرکت مدیران خودرو از شنبه 27 خرداد لغایت پنج شنبه 8 تیر در کلیه نمایندگی های مدیران خودرو انجام خواهد شد. هر یک از دارندگان محصولات برند ام وی ام و چری می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین نمایندگی منطقه خود از مزایای این طرح سرویس تابستانه بهرمند گردند.

 

همچنین علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir و یا www.cheryco.ir از جزئیات طرح مطلع شوند.

کد خبر 74804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha