کد خبر 74830
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

پرشین خودرو: فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری هکر جوان 18 ساله سایت بازی کلش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش«پرشین خودرو»، سرهنگ ماشاالله ملایی افزود: جوان 18 ساله جیرفتی با طراحی سایتی مشابه به سایت اصلی بازی کلش از چند نفر کلاه برداری کرده بود.

 
وی ادامه داد: این امر با توجه به تعداد زیاد شکایت در تهران مورد پیگیری پلیس فتای پایتخت قرار می گیرد.
 
وی گفت: پلیس فتا پس از رصد اوضاع و اطلاع از کسر شدن مبالغی چند میلیونی از حساب بانکی شاکیان، این هکر 18 ساله جیرفتی را شناسایی و با همکاری فرمانده انتظامی و پلیس فتای جیرفت بازداشت می کند.
 
فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه این پسر 18ساله جیرفتی دانش آموز رشته کامپیوتر است خاطرنشان کرد: با توجه به مهارت طراحی و هدایت کاربران فضای مجازی به این سایت کاربران بسیار زیادی با ورود به سایت از آن خرید کرده بودند.
 
وی ادامه داد: وی در اعترافات اولیه خود هدف از این کار را ثابت کردن خود در حوزه طراحی سایت های مشابه واقعیت و کسب درآمد عنوان کرد.
 
وی با اشاره به اینکه کلش نوعی بازی است که بر خلاف آموزه های دینی ما طراحی شده است بیان کرد: هزینه این بازی نوعی آسیب رساندن به اعتقادات دینی است لذا خانواده ها در این زمینه بیشتر توجه کنند.
سرهنگ ملایی خاطرنشان کرد: کاربران فضای مجازی دقت داشته باشند برای هر نوع خرید در این فضا حتما از طریق درگاه های معتبر ورود کنند.
 
 
 
 
 
منبع: تیتر برتر

 

کد خبر 74830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha