مجری گرندتور را بعد از تصادف شدید ببینید+عکس

پرشین خودرو: ریچارد هموند در حین فیلم‌برداری یکی از قسمت‌های مستند گرندتور که در سوئیس در دست ساخت است، با تصادفی جدی روبه‌رو شد.

به گزارش پرشین خودرو، او در حال راندن خودروی ۱ میلیون دلاری رایمک کانسپت وان در جاده‌ای بود که برای برگزاری مسابقه برگرنن هِمبرگ بسته شده بود. هموند به دلایلی نامعلوم کنترل ابرخودروی تمام الکتریکی را از دست داد؛ خوشبختانه او آسیب جدی ندید و موفق شد قبل از اینکه خودروی ۱۲۲۴ اسب‌بخاری منفجر شود، از آن خارج شود.

خودروی Rimac Concept One

مسئولین برنامه می‌گویند:

ریچارد هوشیار بود، صحبت می‌کرد و قبل از اینکه خودرو آتش بگیرد بیرون آمد. او برای مداوا با آمبولانس هوایی به بیمارستانی در سنت‌گالن منتقل شد و پزشکان گزارشی مبنی بر شکستگی در ناحیه زانوی وی ارائه دادند. علت حادثه مشخص نیست و کارشناسان برنامه در حال تحقیق هستند.

جرمی کلارکسون، همکار او می‌گوید:

این وحشتناک‌ترین و بزرگ‌ترین تصادفی بود که دیدم ولی خوشبختانه به طرز شگفت‌انگیزی ریچارد نجات یافت.

این اولین بار نیست که هموند تا یک قدمی مرگ می‌رود؛ او در سال ۲۰۰۶ هنگام راندن خودرویی مجهز به موتور جت هم تصادف وحشتناکی کرد و دو هفته در کما بود!

ریچارد مارک هموند؛  نویسنده، خبرنگار و مجری معروف انگلیسی متولد ۱۹۶۹ است که در دنیا به خاطر اجرای برنامه‌‌های مستند علمی مثل تاپ‌گیر و ارتباطات مهندسی شناخته می‌شود. او در سال ۲۰۰۲ به جمع مجریان تاپ‌گیر پیوست تا در کنار جرمی کلارکسون و جیمز می، پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی جهان را پدید آورند. گروه سه نفره‌ی آن‌ها در سال ۲۰۱۵ از تاپ‌گیر جدا شد و اکنون در مجموعه‌ی گرندتور (که مانند تاپ‌گیر به بررسی خودرو و دیگر وسایل نقلیه می‌پردازد) حضور دارد.

 

زومیت

کد خبر 74854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha