از سواری با خودروهای با کیفیت دهه60 تا انتخاب خودروهای کم کیفیت فعلی

پرشین خودرو: در تمام دنیا مردم برای انتخاب خودروی خود به دنبال کیفیت و قیمت و سپس زیبایی و آپشن خودرو می گردند اما در ایران به خصوص در دهه 90، به نظر می رسد ایرانیان برای خرید خودرو بیشتر از چشم خود به جای عقل دستور می گیرند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علاقه ایرانیان به سوار شدن بر خودروهای لوکس و مدرن در سال های اخیر بیش از پیش شده و حتی شاید بتوان گفت موفقیت برندهای چینی در بازار ایران نیز به دلیل همین تغییر دیدگاه در خرید خودرو به وجود آمده است.

بی شک اگر ایرانیان همانند دهه 80 و 70 شمسی به دنبال کیفیت و راحتی خودرو بودند، سهم خودروهای چینی و برندهای کمتر شناخته شده خودرو در ایران بسیلر کمتر از این بود و مردمانی که در دهه 60 و 70 دنبال خودروهای اروپایی و آمریکایی بودند، با ظاهر فریبنده خودروهای چینی عقلانیت را فدای ظاهر نمی کردند.

اما در سال های اخیر هم پای برخی برندهای کمتر آشنای چینی، برخی برندهای جدید و لوکس اروپایی نیز پای به بازار ایران گذاشتند اما این برندها به دلیل قیمت بالای محصولات هنوز نتوانستند آنطور که انتظار می رفت، سهم گیری در بازار خودروی ایران داشته باشند.

برند خودرویی DS؛ شرکت لاکچری ساز و شریک پژو و سیتروئن است و آنقدر در ظاهر و ساخت با دو برند شریک خود تفاوت دارد که حتی رییس جمهوری جدید فرانسه نیز برای مراسم رسمی از این برند استفاده می کند.

اما همانطور که در بالا گفته شد، این برند لاکچری ساز است و به همین دلیل حتی فضای طراحی شده در داخل خودرو، این حس را به شما می دهد که به جای خودرو در یک هواپیمای لوکس با صندلی هایی مدرن و زیبا سوار شده اید.

این لوکس بودن بها دارد و بهای آن مبلغی بیش از 139 میلیون تومان است. البته در حال حاضر تنها مدل NEW DS3 با قیمت فوق عرضه می شود و سایر مدل های عرضه شده در ایران قیمتی به مراتب بالاتر از 139 میلیون دارند.

در حال حاضر 5 مدل از خودروی دی اس توسط شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی دی اس در ایران وارد بازار کشور شده است و البته ششمین مدل نیز در راه است.

قیمت مدل های عرضه شده برند دی اس به شرح ذیل است:

 

DS 6

شروع قیمت از 237 میلیون و 200 هزار تومان

DS 5 LS

شروع قیمت از 194 میلیون و 600 هزار تومان

NEW DS 5

شروع قیمت از 229 میلیون و 600 هزار تومان

DS 4 Crossback

شروع قیمت از 187 میلیون و 500 هزار تومان

NEW DS 3

شروع قیمت از 139 میلیون و 600 هزار تومان

DS 7 Crossback

خودرو هنوز قیمت گذاری نشده است

 

 

یکی از اتفاقات ویژه ای که نمایندگان دی اس در ایران برای اولین بار آن را کلید زدند و شاید سهم زیادی از معروفیت این برند لوکس در کشور مدیون این اتفاق ویژه است. طراحی یک استور یا خانه با نام خانه دی اس است که تفاوت بسیار زیادی با نمایشگاه ها و نمانیدگی های فروش سایر برندهای بازار داشته و دارد.

حضور یک خودروی قدیمی و کلاسیک از تولیدات قدیمی دی اس و طراحی زیبای این خانه نمایشگاه، باعث جذب هر بیننده ای می شود. در کنار خانه دی اس، نباید از نقش تست درایو ها و برگزاری SHOE ROOM های جذاب دی اس به سادگی گذشت. می توان این ادعا را کرد که برخی از این فعالیت ها برای اولین بار در ایران اجرایی شده و نام دی اس در کنار آنها ثبت خواهد شد.

علی شکوهی معاون بازاریابی گروه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی.اس فرانسه در ایران در مورد بازخورد مردمی برند دی اس به خبرنگار  پرشین خودرو گفت: خودروی لوکس دی اس به دلیل لاکچری بودن و طراحی داخلی و بیرونی زیبا و همچنین به دلیل آپشن هایی که در خودرو موجود است، بسیار مورد توجه قرار گرفته و مردم از دیدن این خودرو و سواری با آن لذت می برند.

وی ادامه داد: وقتی مشتری به شوروم های ما می آید و تفاوت طراحی و مدل و همچنین شرایط ویژه فروش را می بیند، شگفت زدگیش بیشتر می شود.

شکوهی تاکید کرد: می توانم ادعا کنم ما تنها شرکتی هستیم که یک خودروی لاکچری در این کلاس را با مدل های فروش اعتباری 12، 18 و 24 ماهه بدون بهره عرضه می کنیم. این مسئله برای مردم مهم است که شرکتی خودروهای با کیفیت و زیبای دی.اس را با بهترین مدل های فروش و حتی با تسهیلاتی که خودش ارائه می دهد، عرضه می کند.

معاون بازاریابی گروه آرین موتور تصریح کرد: تست درایو های برند دی.اس بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته و ما این اقدام را حتی در حاشیه نمایشگاه تهران سال گذشته برای دی.اس و میتسوبیشی انجام دادیم و استقبال بی نظیر و فروش در نمایشگاه برای هر دو برند، عالی بود.

وی در پایان از برنامه زیر مجموعه کاری خود برای توسعه فروش در سال جاری خبر داد و افزود: فکر می کنم بازار خودروهای وارداتی 40 درصد افزایش پیدا کند و ما به دنبال این هستیم که در این بازار 3 درصد به سهم فروش خود اضافه کرده و 10 درصدی شویم.

کد خبر 74876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha