جشن لامبورگینی به مناسبت تولید 8 هزار دستگاه هوراکان

پرشین خودرو: شرکت لامبورگینی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح خودروهای سوپراسپرت و پرتوان محسوب می شود که تاکنون مدل های مختلف و محبوبی را عرضه داشته است.

به گزارش پرشین خودرو، درست پس از سه سال معرفی سوپراسپرت کوچک هوراکان توسط شرکت ایتالیایی، این شرکت تصمیم گرفت به مناسبت تولید 8 هزار دستگاه آن جشنی برگزار کند. این تعداد در کارخانه Sant'Agata Bolognese ایتالیا لامبورگینی به تولید و مونتاژ رسیده است. مشتریان این سوپراسپرت پیش از خرید گزینه های سفارشی متعددی داشته که باید به مدل چهار چرخ محرک و کروک اشاره داشت.

نسخه LP 610-4 هوراکان بدون شک یکی از لذتبخش‌ترین مدل های هوراکان بوده که می تواند قدرت بالایی از خود نشان دهد. مدل‌های اسپایدر نیز می تواند برای افرادی که می خواهند در هوای آزاد تجربه رانندگی هیجانی داشته باشند، مناسب است.

یکی از با عملکرد بالاترین نسخه هوراکان همان Performante بوده که اخیرا شرکت لامبورگینی آن را معرفی نمود. این نسخه با پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر 630 اسب بخاری در کنار گیربکس هفت سرعته کلاچ دوگانه و سیستم چهار چرخ محرک، می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. این قوای محرکه در کنار سیستم Attiva لامبورگینی جهت افزایش عملکرد آیرودینامیکی قدرت بالایی را به هوراکان می بخشد.

با چنین سرعت مونتاژی احتمالا تولید هوراکان از گالارادو با میزان تولید 14022 دستگاه پیشی خواهد گرفت. گالارادو تاکنون توانست پرطرفدارترین خودرو لامبورگینی به شمار رود. هوراکان در حال حاضر یک موفقیتی برای لامبورگینی بوده و براساس گزارش ها سال 2016 بیش از 4099 دستگاه مورسیه لگو تولید شده و این تعداد برای اونتادور 5000 دستگاه بود که به مناسبت آن جشنی در Sant'Agata Bolognese برگزار شد.

گذشته از مدل های مورد اشاره، در آینده نزدیک اولین شاسی بلند کمپانی به نام اوروس از راه می رسد. این خودرو به عنوان کراس اوور با عملکرد بالا کمپانی قیمتی 200 هزار دلاری داشته و با پیشرانه هشت سیلندر بی توربو می تواند خروجی 650 اسب بخاری تولید کند. البته نسخه هیبریدی در سال 2019 از راه خواهد رسید.
اطلاعات بیشتری در دست نیست و انتظار داریم بزودی محصولات هیجان انگیز بیشتری را از سوی لامبورگینی شاهد باشیم.

کد خبر 74892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha