مالکان خودروهای نفت گاز سوز نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند

پرشین خودرو: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مالکان خودروهای نفت گاز سوز درون شهری در این استان نسبت به دریافت سهمیه سوخت خود در سامانه www.utcms.ir ثبت نام کنند.

به گزارش پرشین خودرو، محمود آقامحمدیان افزود: میزان سهمیه پایه خودروهای نفت گاز سوز درون شهری در صورت ثبت نام نکردن در سامانه www.utcms.ir کاهش خواهد یافت.
وی از ثبت نام صاحبان یکهزار و 640 خودروی درون شهری نفت گاز سوز استان زنجان در این سامانه خبرداد و یادآورشد: این میزان ثبت نام نسبت به اسفند 95 کاهش 50 درصدی سهمیه پایه این خودروها را نشان می دهد که در سامانه ثبت نام نکرده اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به اینکه اجرای طرح ملی پیمایش از مهر 94 آغاز و تخصیص سوخت بر پایه عملکرد، به خودروهای نفتگاز سوز برون شهری بر پایه اسناد حمل سوخت تخصیص می یابد، سهمیه خودروهای نفتگاز سوز درون شهری ثابت و به صورت ماهیانه شارژ می‌ شود.

آقامحمدیان تاکید کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده از سوی ستاد پیمایش مقرر شد تخصیص سوخت به خودروهای نفتگاز سوز درون شهری فقط از طریق ثبت نام در سامانه www.utcms.ir امکان پذیر ‌باشد.
وی اظهارکرد: مالکان خودروهای نفتگاز سوز درون شهری که نسبت به ثبت نام در سایت بیان شده اقدام نکنند، میزان سوخت تخصیصی به آنها سیر کاهشی قابل توجهی خواهد یافت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به اینکه میزان سهمیه پایه خودروهای‌های نفتگاز سوز درون شهری نسبت به اسفند ماه سال 95 با کاهش 50 درصدی روبه رو بوده، این روند کاهشی در سهمیه پایه خودروهای نفتگاز سوز درون شهری که در سامانه ثبت نام نکرده اند، ادامه خواهد داشت.

آقا محمدیان از همه مالکان خودروهای نفت گاز سوز درون شهری خواست، برای جلوگیری از هرگونه مشکلات در آینده درباره تامین سوخت مالکان این خودروها هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام در سامانه www.utcms.ir اقدام کنند.
وی یادآورشد: هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 در طول 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 باب جایگاه عرضه سی ان جی است که از این تعداد جایگاه های عرضه سوخت مایع 30 جایگاه در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان های زنجان، طارم، ماهنشان، دندی و ایجرود بوده و 17جایگاه ناحیه ابهر شهرهای سلطانیه و ابهر و خرمدره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای 6 جایگاه عرضه فرآورده مایع نفتی است.

 

کد خبر 74968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha