برترین نمایندگی های خودروسازان خارجی معرفی شدند

پرشین خودرو: انجمن واردکنندگان خودرو شرکت های برتر در حوزه های رضایت مشتریان، خدمات پس از فروش و پیشگامان توسعه سهم بازار را معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در مراسم ضیافت افطار این انجمن که سه شرکت برتر در هر یک از موارد یاد شده معرفی شدند، نتایج رتبه بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ملاک قرار گرفته که در حوزه خدمات پس از فروش شرکت هایی با بیش از 10 نماینده و کمتر از 10 نماینده خدمات پس از فروش مد نظر بوده اند.

در بین شرکت هایی که دارای بیش از 10 نمایندگی هستند شرکت های ایرتویا نمایندگی رسمی تویوتا در ایران، اطلس خودرو نمایندگی رسمی کیا در ایران و آسان موتور نماینده رسمی هیوندای در ایران رتبه های اول تا سوم را به دست آورده اند.

بر اساس این رتبه بندی رتبه اول شرکت های دارای کمتر از 10نمایندگی به شرکت گلرنگ موتور نماینده رسمی هوندا در ایران، رتبه دوم شرکت معین موتور نماینده رسمی پورشه در ایران و رتبه سوم نیز به پرشیاخودرو نماینده رسمی ب ام و در ایران اختصاص یافت.

در حوزه رشد سهم بازار نیز به ترتیب شرکت های نگین خودرو نماینده شرکت رنو فرانسه در ایران، شرکت رامک خودرو نماینده شرکت سانگ یانگ کره جنوبی در ایران و شرکت آرین موتور پویا نماینده میتسوبیشی ژاپن در ایران حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

کد خبر 74972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha