ساخت 98 درصدی بزرگراه حکیم در غرب

پرشین خودرو: مدیر ساخت بزرگراه شهری : ساخت 11 کیلومتر ادامه بزرگراه حکیم در غرب بزرگراه آزادگان تا اتوبان تهران - کرج به پایان رسیده است و هم اکنون در مرحله نصب تجهیزات هستیم.

به گزارش پرشین خودرو، مالدار  افزود:در مسیر 11 کیلومتری 10 خیابان و بلوار واقع شده است که در تقاطع آنها 12 دستگاه پل از جمله در تقاطع بلوار کوهک ، گلها ، کاج ، ایران خودرو، پژوهش و شهید اردستانی احداث شده است .
وی گفت : عرض بزرگراه احداث شده 11/5 متر با سه باند عبور است که هم اکنون نصب تیرهای روشنایی و گاردریل ها و جداول در مراحل پایانی است.
مالدار با بیان اینکه در اجرای این پروژه معارضان ملکی و تاسیساتی بسیاری جابجا شدند افزود: در احداث این پروژه 171 هزار متر مربع معارض ملکی و 210 دکل برق و 5 کیلومتر تاسیسات گاز و آب جابجا شدند .
وی گفت: عمده معارضان پادگان های نظامی بود که در این پروژه 120 هزار متر مربع از پادگانها و مراکز نظامی جابجا شدند و به طور خلاصه 1/5 تا 2 کیلومتر از دیوار این مراکز عقب نشینی کردند .
مالدار افزود: با راه اندازی این بخش از ادامه بزرگراه حکیم در غرب اتصال این بزرگراه با اتوبان های تهران - کرج ، لشگری ، حکیم و خرازی برقرار خواهد شد و همین موجب تسهیل ترافیک در ورودی غرب پایتخت خواهد شد .
وی گفت: آخرین معارض کابل 23 کیلو ولت در بلوار کوهک است که هم اکنون در حال تغییر مسیر و اتصال بزرگراه حکیم در غرب به آزادگان هستیم .
مالدار افزود : در تیر امسال ادامه بزرگراه حکیم به بهره برداری خواهد رسید .

 

کد خبر 74973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha