کد خبر 74997
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
استون مارتین Vantage AMR معرفی شد

پرشین خودرو: شرکت استون مارتین به تازگی محصول منحصربفردی را معرفی کرد که Vantage AMR نام دارد و تنها 300 دستگاه آن به تولید می‌رسد.

به گزارش پرشین خودرو، بیش از 100 دستگاه مدل با پیشرانه 12 سیلندر و 200 دستگاه نیز با پیشرانه 8 سیلندر همراه هستند که با الهام از V8 Vantage GTE برنده مسابقات FIA World Championship طراحی شدند.

مدل های 12 سیلندر Vantage AMR به پیشرانه 6.0 لیتری تنفس طبیعی که خروجی 595 اسب بخاری تولید می کند، مجهز هستند. اما مدل هشت سیلندر از پیشرانه 4.7 لیتری هشت سیلندر 430 اسب بخاری برخوردار می باشند.

مشتریان می توانند این خودروها را با گیربکس هفت سرعته دستی یا اتوماتیک خریداری کنند که بسته به انتخاب افراد متفاوت است. اگرچه نسخه دستی شتاب بهتری در مقایسه با نسخه اتوماتیک دارد.

خریداران این اتومبیل منحصربفرد استون مارتین چهار گزینه رنگی مورد انتخاب داشته که باید به سفید، نارنجی، مشکی و آبی اشاره کرد. مشتریان می توانند هریک از این رنگ ها را انتخاب کرده و نوع مدل موردنظر را نیز که شامل مدل هشت سیلندر و 12 سیلندر می شود، انتخاب کنند.

شرکت استون مارتین برای مدل 12 سیلندر قیمت بالاتری را به طور طبیعی مشخص کرده و نسخه هشت سیلندر 20 هزار پوندی ارزان‌تراست که اختلاف قیمت بالایی محسوب می شود.

به گفته این برند بریتانیایی Vantage AMR با موتور 12 سیلندر 126.955 پوند بوده اما نسخه 8 سیلندر با قیمت 97.995 پوند دردسترس مشتریان قرار می گیرد. اتومبیل ها در نسخه رودستر و کوپه به فروش می رسند تا تنوع انتخاب بالایی برای مشتریان فراهم شده باشد. تحویل نیز در سه ماهه پایانی سال جاری صورت می گیرد که بیشتر خودروهای منحصربفرد نیز این گونه می باشند. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت رسمی شرکت استون مارتین مراجعه کنید زیرا جزئیات دقیقی را در صورت تمایل برای خرید دردسترس شما قرار می دهد.

کد خبر 74997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha