جانشین میتسوبیشی لنسر اوولوشن چه زمانی معرفی می شود؟

پرشین خودرو: احتمال دارد خودروی اسپرت جدید میتسوبیشی یک کراس‌اوور باشد.

به گزارش پرشین خودرو، میتسوبیشی اعلام کرده است که در نهایت یک جانشین برای لنسر اوولوشن افسانه‌ای معرفی می‌کند؛ اگرچه این مدل تا شش سال آینده رونمایی نخواهد شد. ترِور مان، مدیرعامل میتسوبیشی در گفتگو با خبرگزاری استرالیایی Motoring اذعان داشت که در حال کار روی یک مدل اسپرت جدید هستند و احتمال دارد به‌جای یک سدان شاهد یک کراس‌اوور باشیم.

طبق گفته‌های مان، جانشین لنسر اوولوشن بخشی از یک برنامه‌ی طولانی‌مدت به‌جای پروژه‌ای میان‌مدت است. مان همچنین اشاره کرده که میتسوبیشی به دنبال یک خودروی اسپرت است؛ اگرچه هنوز این برند ژاپنی برای اینکه می‌خواهد چه نوع وسیله نقلیه‌ای تولید کند، تصمیم‌گیری نکرده است. میتسوبیشی در سال ۲۰۱۵ زمانی که نسخه‌ی نهایی لنسر را ارائه داد، تولید اوولوشن را متوقف نمود. آخرین اوولوشن با یک پیشرانه‌ی ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو، قدرت ۳۰۳ اسب بخار و گشتاور ۴۱۴ نیوتن‌متر تولید می‌کرد که با یک جعبه‌دنده‌ی دستی پنج سرعته ارائه شده بود. در ایالات متحده، تنها ۱۶۰۰ دستگاه از لنسر اوولوشن در دسترس قرار گرفت.

در همان مصاحبه، مان همچنین اشاره کرده است که میتسوبیشی در حال ارزیابی امکان بازگشت به مسابقات موتوراسپرت است. به لطف وجود لنسر اوولوشن، میتسوبیشی یک میراث گران‌بها در بخش رالی دارد و با هم‌کلاس‌های خود از دیگر خودروسازان ژاپنی مانند سوبارو در دهه‌ی ۱۹۹۰ و حتی اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ رقابت کرده است. مان به خبرگزاری Motoring اعلام کرده که بازگشت به موتوراسپرت اخیراً در کمپانی میتسوبیشی مطرح شده است و این امر باید در نظر گرفته شود؛ زیرا میراث آن حاکی از وجود فناوری این کلاس به‌خصوص در شرکت میتسوبیشی است.



زومیت

کد خبر 75003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha