سوانح رانندگی طی 48 ساعت گذشته زنجان سه کشته برجا گذاشت

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر وقوع 2 فقره سانحه رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان طی 48 ساعت گذشته، سه تن کشته و 2 نفر نیز مصدوم شد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: در حادثه نخست که حوالی ساعت 11 صبح پنجشنبه /25 خرداد جاری/ در سه راهی کاوند واقع در جاده زنجان- دندی اتفاق افتاد یک دستگاه وانت پیکان و کامیون به صورت شاخ به شاخ با یکدیگر برخورد کرده و سه نفر مصدوم و به منظور مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اظهار کرد: راننده کامیون به دلیل انحراف به چپ مقصر این حادثه شناخته شد و متاسفانه راننده خودرو وانت پیکان نیز به علت صدمات و جراحات شدید وارده به کام مرگ فرو رفت.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: این حادثه رانندگی در کیلومتر 30 جاده دندی - زنجان اتفاق افتاد و عوامل اورژانس مستقر در پایگاه های سهند و چایرلو به محل اعزام شدند.

جواد مرادی افزود: با توجه به شدت حادثه و محبوس شدن مصدومان نیاز به تجهیزات رهاسازی بود بنابراین عوامل هلال احمر نیز در صحنه تصادف حاضر شدند.
وی اظهار کرد: مصدومان این حادثه که از نواحی مختلف بدن دچار آسیب و جراحات شده بودند پس از اقدامات اولیه درمانی به منظور ادامه مداوا به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همچنین حوالی ساعت 12 ظهر پنجشنبه در مسیر ارتباطی خدابنده - گرماب 'حوالی روستا قازقلو' ، راننده و سرنشین یک دستگاه وانت پیکان به دلیل واژگونی خودرو و سقوط به دره جان باختند.
وی اظهار کرد: این سانحه تلخ و ناگوار رانندگی به علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد.
ایرنا

کد خبر 75013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha