کد خبر 75020
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
توضیحات آقای مدیر درباره خط ۷

پرشین خودرو: وی با بیان اینکه پرونده خط سه مترو تهران طی روزهای اخیر بسته می‌شود، عنوان کرد: بیست و سومین ایستگاه مترو تهران در خط 3 امروز افتتاح شد.

به گزارش  پرشین خودرو، هابیل درویشی در مراسم افتتاح ایستگاه شهید محلاتی در خط 3 مترو که صبح امروز با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران و معاونان شهرداری در ایستگاه مترو شهید محلاتی برگزار شد، گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان 23امین ایستگاه مترو تهران در خط 3 نیز افتتاح شد و تا بهره برداری کامل از این خط، تنها یک گام باقی مانده است.

وی با بیان اینکه پرونده خط سه مترو تهران طی روزهای اخیر بسته می‌شود، عنوان کرد: این خط نیز طبق روال افتتاح و بهره برداری خطوط دیگر تست خواهد شد و پس از طی شدن دوره آزمایشی مطابق ایستگاه های دیگر به کار خود ادامه خواهد داد.

درویشی در خصوص خط 7 مترو تهران نیز توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: خط 7 مترو، مشاور و مدیر طرح دارد که در خصوص بررسی وضعیت ایمنی آن تلاش می‌کنند و از همه جهات خط را بررسی کرده اند؛ اما برخی افراد خود را به خواب زده‌ اند و موفقیت‌ها را نمی‌بینند که نمی شود آنان را بیدار کرد؛ مگر آنکه تقوا و معرفت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران ادامه داد: برای خط 7 پست فشار قوی برق تهیه کرده‌ایم و دارای دو پست برق است تاهرزمان با قطعی برق مواجه شدیم، خط دچار مشکل نشود که این مورد در سایر خطوط وجود ندارد.

درویشی در ادامه بهره برداری از این پروژه ها را عظیم عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: برخی‌ها تحمل دیدن موفقیت شهرداری تهران را ندارند؛ چرا که در هیچ دوره ای این پروژه های عظیم به بهره برداری نرسیده بود.

وی ادامه داد: دوستانی که قضاوت می‌کنند و می‌گویند این خطوط ایمن نیست، بدون حضور ما بروند و از پروژه ها بازدید کنند و بعد قضاوت کنند؛ چرا که تمام خطوط بارها آزمایش شده و بعد از کامل شدن به بهره برداری رسیده است.

درویشی خاطر نشان کرد: اگر پیگیری های قالیباف نبود، امروز شاهد بهره برداری از پروژه های عظیم نبودیم.

به گفته مدیرعامل شرکت مترو تهران، ایستگاه مترو محلاتی در خط سه مترو با شروع کار خود، جا به جایی بیش از 30 هزار مسافر را به سفرهای روزانه اضافه خواهد کرد.

فارس
 

کد خبر 75020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha