کد خبر 75052
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در خرم آباد

پرشین خودرو: رئیس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: یک باند سارق خودرو و محتویات آن در خرم آباد شناسایی و چهار نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

به گزارش  پرشین خودرو،  از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عباس نظری افزود: در پی دریافت یک فقره پرونده حاوی شکایت فردی مبنی بر سرقت خودروی شخصی اش ، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت خودرو آگاهی لرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران آگاهی با روش های تخصصی و جمع آوری مستندات لازم سرکرده باند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی افزود: سارق دستگیر شده در بازجویی های اولیه به همدستی سه نفر دیگر اعتراف و هر سه نفر همدست وی نیز در عملیاتی دستگیر شدند.
وی بیان کرد: در بازجویی های بعمل آمده سارقان به بزه ارتکابی خود معترف و اقرار داشتند پس از سرقت خودروها را اوراق و به فروش می رساندند.
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه تعداد زیادی قطعات و لوازم خودرو از سارقان کشف شده است اظهار کرد: باند سرقت تاکنون به 9 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

**دستگیری 34 نفر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد نیز گفت: با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان 34 نفر متخلف دستگیر شده اند.
سرهنگ صفی الله بیرانوند افزود: یکی از برنامه های که نیروی انتظامی خرم آباد به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است، برخورد با متعادان و متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر است و این طرح نیز به این منظور اجرا و عملی شده است.
وی ادامه داد: در خصوص طرح ارتقا امنیت اجتماعی برخورد با موتورسیکلت های متخلف و دستگیری معتادان و افراد مظنون که روز گذشته در خرم اباد اجرا شد، 9 نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و 25 معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

ایرنا

کد خبر 75052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha