کد خبر 75070
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
انتشار تصاویر جاسوسی از کادیلاک CT6

پرشین خودرو: شرکت کادیلاک قصد داشته نسخه فیس لیفت سدان لوکس CT6 را بزودی معرفی کند. به تازگی نسخه اولیه آن طی تستی در خیابان های اروپا رویت شده است.

به گزارش پرشین خودرو، اگرچه می توان اطلاعاتی را باتوجه به تصاویر کسب کرد اما CT6 فیس لیفت کاملا پوشش داده شده بوده و دشوار است تا بتوان اظهارنظری داشت. باتوجه به تصویر CT6 فیس لیفت تا سطح بسیاری بروزرسانی در طراحی پیدا کرده و شامل جلوپنجره بزرگتر، چراغ جلو باریک و بخشی از سپر می شود. بخش عقب بدون تغییر باقی ماند و شرکت کادیلاک تمایلی به تغییر طراحی در این قسمت نداشت.

 

در بخش عملکرد با طراحی تهاجمی به کار گرفته شده انتظار می رود موتورهای مختلفی در نظر گرفته شود که قدرت بالایی به CT6 می‌بخشد. در حال حاضر CT6 به پیشرانه 3.0 لیتری biturbo شش سیلندر با خروجی 404 اسب بخاری مجهز است و مدل پایه احتمالا از همان موتور 3.6 لیتری قبلی بهره خواهد گرفت.
CT6 فعلی با پیشرانه هیبریدی 2.0 لیتری چهار سیلندر با خروجی 335 اسب بخاری دردسترس است. شایعات می گویند نسخه بعدی با پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر biturbo عرضه می شود که قدرت بالایی می تواند تولید کند.

 

 

مدل مشخص نیست از چه پیشرانه بهره خواهد برد و تنها شایعاتی درباره آن وجود دارد.
در سال گذشته CT6 توسط سایت های مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و باید این سدان لوکس کادیلاک را رقیبی برای آئودی A8، بی ام و سری 7 و مرسدس بنز S کلاس دانست. مدل های دیگری چون ATS و CTS در رده سدان های لوکس قرار نمی گیرند و مدل CT6 به عنوان خودرو لوکس اصلی شرکت آمریکایی تلقی می شود.
احتمالا در نمایشگاه دیترویت سال آینده رونمایی CT6 فیس لیفت صورت می گیرد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید به انتظار ادامه داد تا حقیقت آشکار شود.

کد خبر 75070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha