کد خبر 75135
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

پرشین خودرو: لینول مسی به شایعات پیرامون یک فیش نجومی واکنش نشان داد.

 

واکنش مسی به شام 138 میلیونی اشبه گزارش«پرشین خودرو»، شب گذشته خبر ملاقات مسی و وراتی در رستورانی در ابیزا محل تعطیلات تابستانی مشترک مارکو و مسی سر و صدای زیادی به پا کرد که گویا  این ملاقات صورت نگرفته است.

داستان این است که عکاسی به نام سرجیو گاریدو به ایستگاه رادیویی کوپه اطلاع داد که مسی در ملاقاتی که خاویر پاستوره ترتیب داده است با مارکو وراتی دیداری داشته و این دو درخصوص انتقال به بارسلونا صحبت کرده اند.

این صحت دارد که هر دو بازیکن در حال حاضر در جزیره ابیزا و منطقه فورمنترا حضور دارند و هر دو به رستوران موردنظر سر زده اند اما در زمان های مختلفی بوده است.

وراتی که هر تابستان در فورمنترا تعطیلات خود را سپری می کند در رستوران به همراه دی کامپلی مدیر برنامه اش و همچنین خاویر پاستوره و کاندروا حضور داشت که به همین مناسبت مدیر برنامه او تصویری را در حساب توئیتر خود منتشر کرد تا اینچنین با توجه به فاصله یک روزه حضور مسی، فابرگاس و سوارز به همراه خانواده هایشان در این رستوران، داستان شام وراتی با مسی ظهور کند.

واکنش مسی به یک فیش نجومی

 

 پس از این ماجرا خود مسی دست به کار شد و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در توئیترش نوشت:ها ها، چه مزخرفاتی. چه چیزهایی از خودشون در میارن! جالبه که خیلی از مردم هم باور می کنن.

 

 

 

منبع: باشگاه

 

کد خبر 75135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha