خودروها و موتورهای کلاسیک در برج میلاد+تصاویر

پرشین خودرو: خودروها و موتورهای کلاسیک در برج میلاد تهران جمع شده است.

به گزارش«پرشین خودرو»، هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان تهران در ایام ماه مبارک رمضان در برج میلاد تهران نمایشگاهی از خودروها و موتورسیکلت های کلاسیک برگزار کرده که با استقبال عموم مردم مواجه شده است.

در این نمایشگاه تعداد 66 دستگاه خودروی کلاسیک و 35 دستگاه موتورعرضه شده، همچنین برخی از نمونه های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه برای اولین بار توسط مجموعه داران خودرو و موتور سیکلت به نمایش عموم درآمده است.

با توجه به ورود اعضاء جدید به هیات و تدوین اهداف بلند مدت در این  حوزه انتظار می رود کم کاری های گذشته در این حوزه جبران شده و هدف اصلی هیات که ارتقای سطح خودروها و موتور سیکلت های کلاسیک در ایران است به طور جدی پیگیری شود و بعد ازاین عموم مردم شاهد برگزاری بیشتر این دست نمایشگاه ها باشند.

نمایشگاه خودروهای کلاسیک از 7 خردادماه تا 5 تیرماه  از ساعت 6 بعد از ظهر تا 1 بامداد ادامه خواهد داشت و بعد از پایان نمایشگاه تور سه روزه شمال و تور دو روزه دیزین با حضور خودروها و موتورسیکلت های عرضه شده در نمایشگاه برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش تصویری از این جشنواره و نمایشگاه که توسط عکاس پرشین خودرو، خانم عطیه بیگی تهیه شده است را با یکدیگر مرور می کنیم:

کد خبر 75157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha