بازگشت اژدها با کراس اوور نیوکوراندو به ایران

پرشین خودرو: با آغاز عرضه کوراندو تیپ پرمیوم پلاس از سوی نمایندگی رسمی سانگ یانگ در ایران تصمیم گرفتیم تا در مقاله ای کوتاه شما خوانندگان و علاقه مندان این محصول را با شرکت سانگ یانگ و محصول کوراندو آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت سانگ‌ یانگ در سال ۱۹۵۴ تاسیس شد.شرکت سانگ یانگ که در سال 2010 توسط شرکت ماهیندرا این گروه در سال ۱۹۹۷ سانگ‌یونگ را به دوو موتورز واگذار کرد. این شرکت در نهایت در سال ۲۰۱۰ به ارزش ۴۷۰ میلیون دلار، توسط شرکت ماهیندرا خریداری شده است هم‌اکنون به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از این شرکت هندی فعالیت می‌کند. سانگ یونگ در زبان کره‌ای به معنی دو اژدها می‌باشد، که تلفظ اصلی آن سنگ یون است.

 ریشه‌های تاسیس شرکت سانگ‌یانگ به سال ۱۹۶۳ بازمی‌گردد، که شرکت دانگ-هاون (تاسیس ۱۹۵۴) و شرکت دانگ بنگ (تاسیس ۱۹۶۲) با یکدیگر ادغام شدند و شرکت جدید تحت نام ها دانگ-هاون تاسیس گردید.

در سال ۱۹۶۴، شرکت خودروسازی هادانگ هاون مونتاژ خودروهای جیپ، همچنین تولید انواع اتوبوس و کامیون را برای نیروی زمینی ایالات متحده آمریکا آغاز کرد. این شرکت از سال ۱۹۷۶ انواع خودروهای ویژه را نیز به خط تولید کارخانجات خود اضافه کرد. در ۱۹۷۷، نام شرکت به دانگ-ای موتور تغییر یافت و در سال ۱۹۸۶ این شرکت توسط گروه تجاری سانگ‌یانگ خریداری شد، که در پی آن به سانگ‌یانگ تغییر نام پیدا کرد.

در ۱۹۹۱ شرکت سانگ‌یانگ مشارکت فنی خود را با شرکت دایملر-بنز آغاز کرد. در سال ۱۹۹۷ شرکت دوو موتورز این شرکت را از گروه سانگ‌یانگ خریداری کرد. در فوریه ۲۰۱۰ شرکت دوو موتورز ۷۰٪ درصد از سهام سانگ یانگ را به شرکت هندی ماهیندرا واگذار کرد.
سانگ یانگ به منظور گسترش سهم فروش خود در بازارهای جهانی صنعت خودرو و حفظ جایگاه خود در تولید خودروهای شاسی بلند ، گستره کاملی از محصولات شاسی بلند شامل رکستون (Rexton)، کایــرون (Kyron) ، اکتیــون (Actyon) و اکتیون اسپــرت (Actyon Sport) را در سال های پس از 2000 تولید نمود.
همچنین خودروی چیرمن Chairman W سانگ یانگ، خودروی سدان فوق لوکس این شرکت که به موتور 5000 سی سی و گیربکس اتـوماتیک 7 سرعتـه مجهز شده بود در بازارهای جهانی از استقبال خوبی برخوردار شد.
شرکت سانگ یانگ موتور که با شبکه ای متشکل از 1250 نمایندگی در بیش از 96 کشور، محصولات خود را به فروش می رساند در ایران به وسیله شرکت رامک خودرو محصولات خود را عرضه می کند.
جدیدترین محصول این شرکت که در ایران نیز با شرایط متنوع برای فروش آماده شده است، نیوکوراندو تیپ پرمیوم پلاس نام دارد که خودرویی شاسی بلند با مصرف اقتصادی به شمار می رود که با عرضه 4 نسل همچنان سهم خوبی از سگمنت خودروهای شاسی بلند در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

در سال ۱۹۸۳ شرکت سانگ یانگ موتورز آغاز به تولید جیپ CJ-7 در کرهٔ جنوبی کرد که با نام کوراندو وارد بازار شد. در سال۱۹۸۶ صادرات آن به ژاپن را آغاز کرد و در سال ۱۹۸۸کوراندو وارد بازار اروپا شد. به غیر از CJ-7 ،یک ورژن با ۹ صندلی از این خودرو نیز در دسترس است که کوراندو K9 نام دارد. تولید این نسل از کوراندو در سال ۱۹۹۶ پایان یافت.
 

"  نسلی نو از گذشته ای دور ... "

جمله بالا شعار کوراندو است و علاقمندان برای آشنایی با شرایط فروش متنوع اعلام شده از سوی نمایندگی این برند در ایران می توانند ضمن حضور در نمایندگی های رسمی به سایت رامک خودرو نیز مراجعه کنند.

 

 

 

برای دیدن شرایط فروش و جدول پرداخت های نیوکوراندو پرمیوم پلاس به این لینک بروید.

کد خبر 75160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha