چهارمین لامبورگینی چنتناریو به ایالات متحده رسید

پرشین خودرو: شرکت لامبورگینی در سال گذشته به عنوان تولید صدمین سالگی موسس کمپانی، خودرویی براساس اونتادور توسعه داد و آن را با ویژگی منحصر بفری همراه ساخت.

به گزارش پرشین خودرو، این مدل چنتناریو نام داشت و تنها در 40 دستگاه به تولید رسید که از این میان 20 دستگاه کوپه و 20 دستگاه رودستر اعلام شده است.
تاکنون نسخه های مختلفی از چنتناریو به مشتریان سراسر جهان تحویل داده شد و به تازگی چهارمین نسخه به یکی از مشتریان ایالات متحده و در رنگ آبی تحویل داده شد.
بیشتر بخش بدنه چنتناریو را فیبرکربن در بر گرفته تا علاوه بر کاهش وزن، آیرودینامیک بهتری پیدا کند. همانطور که می دانید با کاهش وزن میزان آیرودینامیک خودرو افزایش یافته و در نتیجه می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد. مدل تحویل داده شده از بدنه آبی رنگ با دامنه و حاشیه فیبرکربنی بهره می برد که زیبایی و جذابیت آن را دو چندان کرده است.
این خودرو به یکی از مشتریان لس آنجلسی تحویل داده شد و تصویر چهارمین دستگاه چنتناریو تحویل داده شده در صفحه رسمی فیسبوک کمپانی منتشر شد. از ویژگی های چنتناریو باید به پیشرانه 6.5 لیتری 12 سیلندر 759 اسب بخاری اشاره کرد که از نوع تنفس طبیعی محسوب شده و می تواند چنتناریو را در 2.9 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت برساند. چنتناریو علاوه بر پیشرانه پرتوان بیش از 700 اسب بخاری، یک سوپراسپرت تمام عیار به شمار رفته که می تواند عملکرد چشمگیری را از خود نشان دهد.
قطعات فیبرکربنی کمک شایانی به این خودرو در افزایش عملکرد حرکتی کرده و موثر واقع شدند. همانطور که گفته شد تا کنون تنها 4 دستگاه چنتناریو به ایالات متحده ارسال شده اما 36 مدل دیگر راهی بازارهای مختلف جهان خواهند شد. این سوپراسپرت میلیون دلاری تنها به تعداد محدودی تولید شده و محصولی خاص است.

کد خبر 75201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha