کد خبر 75353
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
اعمال محدودیت های ترافیکی در اصفهان

پرشین خودرو: محدودیت های ترافیکی روز قدس در اصفهان اعلام شد .

به گزارش پرشین خودرو،  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به منظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس از ساعت 6 صبح روز جمعه دوم تیرمحدودیت هایی را برای توقف و تردد خودروها در چهار مسیر اصلی منتهی به خیابان مصلی شهر اصفهان اعمال می کند.
سرهنگ ابوالقاسم چلمغانی افزود:این محدودیت ها در مسیر گلستان شهدا به سمت خیابان آزادگان، تقاطع مصلی از سمت زیرگذر همت و سجاد ، میدان شهید لاوی و میدان بسیج به سمت مصلی همچنین میدان فیض، خیابان میر به سمت خیابان مصلی از تقاطع های میدان فیض، بلوار آئینه خانه، تقاطع جهانگیر خان قشقائی و از تقاطع میر و تقاطع شیخ صدوق به سمت مصلی اعمال می شود.

وی گفت: علاوه بر این محدودیت هایی نیز از تقاطع شیخ کلینی و رسالت، مسجد المهدی مرداویج به سمت خیابان فرایبورگ و مصلی و همچنین خیابان مسجد حجت اکبر شیخ صدوق و خیابان نیکبخت شرقی به سمت مصلی اعمال می شود.

سرهنگ چلمغانی افزود: در طول مسیر راهپیمائی خیابان های اصلی شامل خیابان مصلی ، نیکبخت شرقی، فرایبورگ ، سعادت آباد ، آزادگان ، خیابان میر و حد فاصل میدان فیض تا آب 250 رفت و آمد هر گونه وسایل نقلیه از ساعت 6 صبح ممنوع است و در صورت مشاهده پارک خودرو در مسیرهای مذکور ماموران پلیس راهور موظف به انتقال آنها به وسیله خودروهای یدک کش خواهند بود.

وی گفت: با توجه به اینکه تجمع راهپیمایان در مسیر خیابان مصلی و نیکبخت شرقی خواهد بود به همین جهت از توقف خودروها در طول مسیرهای مذکور از ساعت 24 روز دوم تیرماه جلوگیری به عمل می آید.

کد خبر 75353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha