عرضه مدل مفهومی نسل جدید فراری دینو

پرشین خودرو: زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نسل جدید فراری دینو باقی نمانده است. پیش از این رونمایی، طراحان شرکت ترایزون مدلی مفهومی از این خودرو، عرضه کرده اند.

به گزارش پرشین خودرو، سرجیومارکیونه، مدیرعامل فراری اواسط سال ۲۰۱۵ از برنامه‌ی این شرکت مبنی بر بازتولید خودروی مشهور خود با نام دینو پرده برداشت. هرچند، او زمان دقیقی جهت رونمایی از نسل جدید این خودروی محبوب ، ارائه نکرد.

در طی ۲ سالی که از اعلام این خبر می‌گذرد، هیچ اطلاعات دیگری در مورد این خودرو که به عنوان رقیب سنتی خودروی مک‌لارن 570S نیز شناخته می‌شود به بیرون درز نکرده بود. اما ۲ هفته پیش تصاویر لو رفته از تست جاده‌ای خودرویی با آرم فراری که بسیار شبیه به خودروی کلاسیک دینو است توجه را باردیگر به سمت این مدل جلب کرده است.

فراری دینو Ferrari Dino Concept

درحالی که هیچ کس خارج از فراری اطلاعات مستندی مبنی بر زمان رونمایی از خودروی دینو جدید ندارد، اعضای تیم طراحی ترایزون تصمیم گرفتند تا مدلی مفهومی از جلو و عقب این خودرو طرحی کنند.

اساس این طراحی بر مبنای نسخه محدود (Limited) خودروی فراری J50 است که اواخر سال گذشته با هدف حضور بیشتر در بازار خودروی ژاپن رونمایی و عرضه شد. فراری مدعی شده است زبان طراحی J50 می‌تواند آینده طراحی محصولات این شرکت را تغییر دهد و اگر این مطلب را صحیح فرض کنیم، انتظار می‌رود خودروی دینو جدید به عنوان یکی از اولین محصولات الهام گرفته از این زبان طراحی به بازار معرفی شود.

فراری دینو Ferrari Dino Concept

در جلوی خودرو چراغ‌های باریک و شبیه به خودروی J50 دیده می‌شود که حالت تهاجمی کمتری نسبت به این خودرو داشته و سطح مشبک بهبود یافته‌ای دارد. آینه‌های بغل، چرخ‌ها و مجاری ورودی هوا در کناره‌های خودرو دقیقا مشابه J50 طراحی شده که زیبایی خاصی به خودرو داده است.

در قسمت انتهایی خودرو، محافظ شیشه‌ای موتور به همراه ۴ چراغ گرد به عنوان المان‌های اصلی طراحی خودرو J50 و خودروی فوق سریع ۸۱۲ خودنمایی می‌کنند.

کد خبر 75433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha