آذربایجان غربی قطب صنعت حمل و نقل ترانزیت کشور

پرشین خودرو: مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از 13 تیرماه 96 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه بر پا خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا عاجزی با بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه در دو بخش خودرو و قطعات در فضای بالغ بر 15 هزار متر مربع دایر خواهد شد.
وی افزود: مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و وارد کنندگان خودروهای سبک و سنگین، تولید کنندگان و واردکنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت های خدماتی ، بیمه و ... خواهد بود.
عاجزی متذکر شد: استان آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت استراتژیک خود شاهراه و قطب صنعت حمل و نقل ترانزیت کشور محسوب می شود که این امر موجب استقبال گسترده فعالان این حوزه از نمایشگاه خودرو ارومیه شده است.
به گفته مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه، مجتمع صنعتی ماموت که نامی شناخته شده در پهنه بین الملل این صنعت است و به عنوان یكی از بزرگ ترین مجتمع‌های صنعتی در كشور می باشد نیز در این نمایشگاه به صورت مستقیم در سالن اختصاصی خود حضور پررنگی خواهد داشت و از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 75445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha