کد خبر 75458
۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

پرشین خودرو: دیوید بکام در یک رویداد تبلیغاتی از رازهای سلامت بودن خودش و زیبایی اش گفته است.

 

به گزارش«پرشین خودرو»، دیوید بكام یك ستاره بین‌المللی است‌؛ او با وجودی كه سال‌هاست كفش‌هایش را آویزان كرده ولی همچنان در كانون توجهات رسانه‌های مختلف خبری قرار دارد‌؛ یك اسطوره خوش‌تیپ و خوش لباس كه اخیراً برای شركت در یك رویداد تبلیغاتی به شهر مادرید سفر كرده. بكام حالا مدل برند Biotherm، اولین برند لباسی كه از سال 1985 تنها تمركزش را روی لباس‌های مردانه قرارداده بود، شده است.

چه مدلی بهتر از دیوید بكام برای تبلیغ لباس‌های این برند‌؛ بكامی كه از هر نظر یكی از جذاب‌ترین مردان دنیاست؛ با یك لبخند بی‌عیب و نقص و استیلی شیك و برازنده.

بكام در صحبت‌هایی در جریان این رویداد تبلیغاتی اعلام كرد هر زمان كه به مادرید سفر می‌كند، حس خیلی خوبی به او دست می‌دهد: «در مادرید حس می‌كنم در خانه‌ام هستم. یكی از فرزندانم در شهر مادرید به دنیا آمد. هر زمان بتوانم با خوشحالی تمام به مادرید سفر می‌كنم. هرچند كه خیلی زود به زود این اتفاق نمی‌افتد. الان به لطف تیم L’oréal این فرصت را یافتم تا به اسپانیا و شهر مادرید بازگردم‌؛ جایی كه در آن احساس خوشبختی می‌كنم. به لطف گروه بایوثرم كه به من این فرصت را دادند تا بخشی از ماجراجویی‌شان باشم. از روزی كه از شهر مادرید رفتم، دلم برای اینجا تنگ شده بود. حضور در مادرید همیشه فوق‌‌العاده است، حتی اگر برای یك شب باشد.»
 

فرزند اسپانیایی

او در جریان این مراسم كه در خانه ولاسكس در شهرك دانشگاهی مادرید برگزار می‌شد ادامه داد: «از زندگی‌ام در شهر مادرید فقط خاطرات خوب دارم. یكی از فرزندانم اینجا به دنیا آمده و هنوز خودش را یك اسپانیایی می‌داند. وقتی فوتبال بازی می‌كردم او می‌گفت می‌توانم بین بازی كردن برای اسپانیا و انگلیس یكی را انتخاب كنم. آن موقع خیلی كوچك بود. خاطرات خوبی از زندگی در مادرید دارم. بازی كردن برای رئال‌مادرید رؤیای هر فوتبالیستی است تا بتواند مقابل این هواداران و دراین استادیوم بازی كند. من توانستم این رؤیا را برای 4 سال محقق كنم. اینها لحظات فوق‌‌العاده‌ای در كارنامه ورزشی‌ام بودند.»
 

راز سلامت

بكام به خوبی می‌داند باید از خودش و فیزیكش مراقبت ویژه‌ای كند. او از یك سال پیش، مدل برند بهداشتی AquaPower نیز هست‌؛ محصولی كه به طور میانگین هر دقیقه، 2 عدد از اجناسش در دنیا به فروش می‌رسد.

بكام در ادامه صحبت‌هایش در مورد نكاتی كه برای سلامتش رعایت می‌كند گفت: «مهم این است كه باید خوب بخوابم. این نكته واقعاً مهمی است. وقتی كه بیدار می‌شوم و دوش می‌گیرم، یكی از محصولات مورد علاقه‌ام آكواپاور است. محصولی كه پوست را از هر نظر زنده می‌كند.»

او از این محصول برای طراوت و درعین حال محافظت از پوستش استفاده می‌كند و در كنار آن زندگی سالمی دارد. رژیم غذایی خاصی را دنبال كرده و تمرینات ورزشی‌‌اش را انجام می‌دهد. بكام ادامه داد: «برای مردانی كه از پوستشان مراقبت نمی‌كنند یا به نظرشان شرم‌آور است كه به پوستشان برسند، می‌گویم باید حتماً این كار را انجام دهند. فكر می‌كنم دنیا عوض شده و مردم عوض شده‌اند و مردان هم باید بیشتر از قبل مراقب خودشان باشند و این نكته خیلی مهمی است. داستان زندگی من روی پوستم نوشته می‌شود» و بدین ترتیب به خالكوبی‌هایی كه روی بدنش انجام داده اشاره نمود. بكام روی بدنش علاوه بر حیوان مورد علاقه‌‌اش، نام فرزندانش و چهره تنها دخترش هارپرسون را خالكوبی كرده.
 

بهترین سفیر

رمی شاداپائو، مشاور برند Loreal هم در مورد بكام گفت: «بكام به خاطر سبك زندگی‌‌اش یكی از بهترین سفرای برند ماست. این را به خاطر فروتنی‌‌اش و تلاش‌هایش می‌گویم. امیدوارم از حضورش در مادرید، مثل همه ما كه از دیدنش خوشحالیم، لذت ببرد.»

میگل ارناندو، یكی از مدیران ارشد برند Biotherm در اسپانیا هم گفت: «ما به عنوان عضوی از خانواده این برند، لحظات خوبی را تجربه می‌كنیم. از سال 1985 پیشگام مراقبت از پوست مردان هستیم. ما خاص هستیم و به مراقبت‌های خاصی از خودمان نیاز داریم و همین است كه دیوید بكام كه چهره خاصی است را برگزیده‌ایم.»
 

 

 

 

منبع: سیمرغ

 

کد خبر 75458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha