کد خبر 75471
۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
ایرلاین های ایمن دنیا را بشناسید

پرشین خودرو: یک مو سسه تحقیقاتی اروپایی ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا در سال ۲۰۱۷ میلادی را بر اساس شاخص‌های سال ۲۰۱۶ معرفی کرد که در آن هیچ نشانی از ایرلاین‌های ایرانی به چشم نمی‌خورد. کاتای پاسفیک همچنان ایمن‌ترین خط هوایی دنیا را در اختیار دارد.

به گزارش  پرشین خودرو،  شرکت هواپیمایی کاتای پاسیفیک (cathay pacific) هنک‌گنگ مانند سال‌های اخیر ایمن‌ترین ایرلاین دنیا بود، پس از این شرکت ایر‌نیوزلند در رتبه دومین ایرلاین ایمن قرار گرفته است.

شرکت چینی هاینان، قطرایرویز، کی ال ام هلند و اوا ایر تایوان (EVA Air) در رتبه سومین، چهارمین، پنجمین و ششمین ایرلاین ایمن دنیا قرار دارند.

هواپیمایی امارات (Emirates) که طی سال‌های اخیر در رده‌های دوم و سوم قرار داشته،‌در رتبه‌بندی جدید با یک سقوط با شیب ملایم هفتمین ایرلاین ایمن جهان را به دست آورده است.

هواپیمایی اتحاد امارات (Etihad Airways) هشتمین ایرلاین ایمن دنیا در سال 2017 میلادی شده و رتبه نهم به هواپیمایی کانتاس (استرالیا) رسیده است.

پس از این ایرلاین‌، شرکت هواپیمایی ژاپن (Japan Airlines) با یک پله سقوط نسبت به سال گذشته دهم شده است.

آل‌نیپون ایرویز ژاپن (All Nippon Airways)، لوفتهانزا، تاپ پرتغال، ویرجین آتلانتیک ایرویز انگلیس (Virgin Atlantic Airways) و دلتا ایر نیز به ترتیب یازدهمین، دوازدهمین، سیزدهمین، چهاردهمین و پانزدهمین ایرلاین ایمن جهان شده‌اند.

ایرلاین‌های داخلی مانند سال‌های اخیر هیچ جایی در بین 60 ایرلاین ایمن دنیا ندارند.

تسنیم

کد خبر 75471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha