کد خبر 75487
۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
تسهیلات مترو تهران به مناسبت عید سعید فطر

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سعید، مترو تهران خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

به گزارش پرشین خودرو،  محمد احمدی بافنده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مترو تهران به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، خدمات ویژه و سرویس‌های فوق العاده‌ای را در تمام خطوط مترو ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات مترو تهران از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح روز عید فطر تا پایان مراسم به طور رایگان ارائه می‌شود، افزود: در این روز تعداد حرکت قطار‌ها نسبت به برنامه عادی در روزهای تعطیل افزایش می‌یابد که در این راستا فاصله گذر قطارهای خط ۱ و ۲ مترو تهران به۵ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروتهران در ادامه با اشاره به اینکه فاصله گذر حرکت قطار‌ها در خط ۴ مترو هر ۵دقیقه یکبار خواهد بود افزود: فاصله مسافرگیری در خط ۳ مترو هم به ۹ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی گفت: مسافرگیری در خط ۷ نیز همانند سایر خطوط از ۵ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود و در صورت افزایش مسافر سرویس دهی در این خط نیز افزایش می‌یابد.

به گفته احمدی بافنده تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های مترو تهران به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز قطارهای فوق ‌العاده اعزام شود.

کد خبر 75487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha