ادامه پر قدرت طرح بازدید تابستانی محصولات مدیران خودرو

پرشین خودرو: سرویس کمپین تابستانه خودرو های شرکت مدیران خودرو از 27 خرداد به صورت همزمان و سراسری در تمام نمایندگی‌های مجاز شرکت مدیران خودرو آغاز شده است و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، این سرویس کمپین با تمرکز بر اجرای سرویس های دوره ای و بازدید رایگان چرخ ها، عیب یابی موتور و بررسی سیستم تهویه مطبوع در نظر گرفته شده است.
همچنین امکان برخورداری مشتریان از تخفیف ویژه این سرویس کمپین برای روغن موتور تا سقف 40 درصد و گاز کولر تا سقف 60 درصد وجود دارد.
پیش از آغاز این طرح، محمدعلی قادری مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، از افزایش سطح استاندارد‌های ارائه خدمات به مشتریان در شبکه نمایندگان و رفع موانع پیش روی آنها سخن گفته بود.
افزایش سرعت، دقت و تسهیل فرآیند ارائه خدمات به مشتریان، بهبود و ارتقاء شکل اجرائی فرآیند پذیرش و عیب یابی از جمله مواردی است که اخیرا در شبکه های نمایندگی شرکت مدیران خودرو با تغییر رویکرد مثبت روبرو بوده است.
هر یک از دارندگان محصولات ام وی ام و چری می‌توانند با مراجعه به تعمیرگاه مرکزی شرکت مدیران خودرو و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور از مزایای طرح سرویس کمپین تابستان 96 شرکت مدیران خودرو بهره مند شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه کنید.

کد خبر 75543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha