افزایش قیمت وانت پراید بررسی می شود

پرشین خودرو: معاون وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت گفت: هرگونه افزایش قیمت خودروهای تولید داخلی، باید مصوبه شورای رقابت و مراجع ذیربط دیگر را داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو، محسن صالحی‌نیا در خصوص اختصاص ۵ هزار دستگاه تاکسی برقی و هیبریدی به ناوگان حمل و نقل شهری گفت: هنوز این برنامه قطعی نشده است و فعلا برنامه‌ای برای تاکسی‌های هیبریدی نداریم، چراکه زیرساخت‌های لازم برای استفاده از این خودروها فراهم نشده است.

وی در خصوص ورود خودروهای برقی به ناوگان حمل و نقل گفت: آئین نامه خودروهای تمام‌شارژ یا «لاگ این» به دولت ارائه شده و در مرحله بررسی است و در صورت تصویب در هیات دولت، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.

صالحی نیا ادامه داد: برای تصمیم گیری در خصوص استفاده از این خودروها، ابتدا باید سیاست های کلی مانند اعتبار و هزینه و حمایت‌های مالی توسط دولت مشخص شده و بعد از آن، روش‌های اجرایی را مشخص خواهیم کرد.

معاون وزیر صنعت، ‌ معدن و تجارت در خصوص افزایش یک میلیون تومانی قیمت پراید ۱۵۱ گفت: افزایش قیمت هر خودرویی باید مجوزهای لازم از مراجع ذیریط مانند شورای رقابت داشته باشد؛ اما اگر موردی هست که بدون این مصوبه، خودروساز اقدام به افزایش قیمت کرده است به ما گزارش کنید تا رسیدگی کنیم.

وی تاکید کرد: مدیرفروش سایپا باید توضیحات لازم مانند افزایش هزینه‌های تولید و یا مجوزهای کسب شده برای افزایش قیمت را ارائه دهد.

مهر

کد خبر 75549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    0 0
    وانت پراید ظرفیت بارش انداره یه موتور سه چرخ نیست اگه وانت خوبی بود تولیدش نمیکردنهر وقت یه ماشین بی کیفیت و بی امنیت تو کشور داریم تا صد سال تولید میکنند مثل پراید و پیکان و پژو نگا کنید چرا مگان نیسان ماکسیما و تیانا .... تولید نمیکنند