کد خبر 75565
۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

پرشین خودرو: ایوانکا سعی داشت دادگاه را به بهانه شلوغ بودن سرش به وقت دیگری موکول کند و اظهار کرده بود که وی از مقامات بلند پایه دولت است که در کابینه پدر کار می کند.

 

به گزارش«پرشین خودرو»، خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت: نمایندگان شرکت Aquazzura Italia SRL علیه شرکت تولیدی IT Collection LLC متعلق به ایوانکا ترامپ و شرکت تولید کفش Marc Fisher Holdings شکوائیه تنظیم کرده و گفته اند دو شرکت نامبرده از طرح کفش های آنها با عنوان «Wild Thing» به طور غیرقانونی استفاده کرده اند.

سعی داشت دادگاه را به بهانه شلوغ بودن سرش به وقت دیگری موکول کند و اظهار کرده بود که وی از مقامات بلند پایه دولت است که در کابینه پدر کار می کند. اما قاضی کاترین فورست در منهتن وی را مجبور کرد دو ساعت خود را به دادگاه اختصاص داده و پاسخگو باشد.

به وی همچنین اجازه دادند که به جای نیویورک در واشنگتن که محل زندگی ایوانکا ترامپ است در پروسه دادگاه حاضر شود.

شکایت حاضر به خاطر تقلب از روی مدل کفش های صندل پاشنه بلند با منگوله روی آن به قیمت 785 دلار است. به گفته نمایندگان این مارک، ایوانکا همین مدل کفش را تولید کرده و قیمت آن را 130 دلار گذاشته است.

پیشتر سازمان حقوق بشری China Labor Watch خبر دستگیری یک نفر و مخفی شدن دو نفر دیگر منتشر شده بود که قوانین کار را در کارخانه چینی زیرپا گذاشته اند. این افراد در کارخانه تولید کفش برند ایوانکا ترامپ کار می کرده اند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه

 

کد خبر 75565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha